۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
طرح‌های پیشنهادی همایش سرمایه‌گذاری تبریز به دانش بنیان‌ها ارائه می‌شود

طرح‌های پیشنهادی همایش سرمایه‌گذاری تبریز به دانش بنیان‌ها ارائه می‌شود

تبریز- رئیس کمیته شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ‌های همایش فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ گفت: طرح‌های پیشنهادی همایش سرمایه‌گذاری تبریز به دانش بنیان‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش بازار، محبوب تیزپاز گفت: وظیفه داریم از شرکت‌های دانش بنیان و فناوری محور با تمام قوا بطور جدی و عملی حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه آمادگی داریم با هر شرکتی که طرح، برنامه و محصولی داشته باشد وارد مذاکره شویم، اظهار کرد: حرکت‌های خوبی انجام شده و تبریز را در مدار توسعه قرار داده که از جمله آنها می توان به تشکیل چهارشنبه های دانش بنیان اشاره کرد که طی آن طرح ها توسط متخصصان بررسی می شود.

تیزپاز با یادآوری اینکه امروزه پیچیدگی‌های مبحث مدیریت شهری بسیار پیچیده تر شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین موضوعات مورد پیگیری بحث هوشمندسازی است که در دیگر کلانشهرها بسیار جدی‌تر انجام شده و ما باید هرچه سریع‌تر وارد فاز اجرایی شویم.

رئیس کمیته شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ‌ها، گفت: یکی از مهمترین آیتم های هوشمندسازی بحث ایجاد سخت افزار نوری عبارت از فییر نوری است که طبق دستور شهردار تبریز حرکتهای موثری نیز در این زمینه آغاز شده است.

کد خبر: ۲۵۲٬۴۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha