۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
اطلاع رسانی به بازنشستگان موجب کاهش شکایت از صندوق بازنشستگی خواهد شد
رئیس دیوان عدالت اداری:

اطلاع رسانی به بازنشستگان موجب کاهش شکایت از صندوق بازنشستگی خواهد شد

مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری طی نامه‌ای به مدیرعامل صندوق بازنشستگی خواستار اطلاع رسانی به بازنشستگان از طرف صندوق بازنشستگی شد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری، عدم اشراف به قوانین از سوی بازنشستگان را از موارد مراجعه به دیوان عدالت اداری دانست و طی نامه به مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور اطلاع رسانی جامع را متذکر شد.

در ادامه این نامه آمده است، مراجعات مکرر و طرح دعاوی متعدد توسط بازنشستگان در دیوان عدالت اداری اغلب به دلیل عدم اشراف به قوانین و مقررات ذیربط و بالاخص رای وحدت رویه شماره ۶۳۶ مورخ ۱۳۸۷/۰۹/۲۴ می‌باشد.

در ادامه تاکید شده است؛ این عدم اطلاع از قوانین موجب اتلاف وقت بازنشستگان محترم و افزایش هزینه‌های جانبی برای ایشان و همچنین از طرف دیگر موجب انباشت کثیر پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری نیز می‌شود؛ لذا اطلاع رسانی جامع و مناسب در باب ضرورت اجرای قوانین و مقررات ذیربط توسط جامعه هدف و لزوم رعایت رای وحدت رویه مذکور می‌تواند از این مساله جلوگیری کند و دیوان عدالت اداری از صندوق بازنشتگی کشوری خواست تا در جهت اطلاع رسانی کامل به بازنشستگان محترم هر چه بیشتر تلاش نماید.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha