۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
متقاضیان شرکت در حراج خرده‌فروشی لوازم‌خانگی تا ساعت ۲۰ امشب فرصت دارند

متقاضیان شرکت در حراج خرده‌فروشی لوازم‌خانگی تا ساعت ۲۰ امشب فرصت دارند

چهل و دومین حراج خرده‌فروشی کالاها و لوازم‌خانگی تحت اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، از ساعت هشت امروز (یکشنبه، هفتم آبان) جهت ارائه پیشنهاد قیمت آغاز شده و تا ساعت ۲۰ امشب فرصت باقی است.

به گزارش بازار، در این حراج که به کالاهای حراجی تحت اختیار استان قم اختصاص دارد، بیش از ۵۰ قلم کالا از انواع مختلف تلویزیون، لباسشویی، یخچال، جاروبرقی، کولر گازی، قهوه جوش، همزن، خردکن، سشوار، اتو و سایر موارد به حراج گذاشته شده است. علاقه‌مندان از سراسر کشور می‌توانند در این حراج شرکت کنند و محدودیتی وجود ندارد.

متقاضیان امروز (یکشنبه) تا ساعت ۲۰ فرصت دارند تا وارد سامانه‌های اعلامی شوند و پیشنهاد قیمت را ارائه کنند. اسامی برندگان فردا صبح اعلام می‌شود.

برندگان پس از سه روز از برگزاری حراج می‌توانند با ارائه مدارک هویتی و حواله دریافتی از سامانه به اداره کل اموال تملیکی در استان قم مراجعه و کالا را دریافت کنند.

حراج کالاهای اموال تملیکی استان تهران نیز فردا از ساعت هشت صبح آغاز می‌شود که تا ۲۰ شب ادامه دارد و شرکت‌کنندگان می توانند اقدام به ارائه پیشنهاد کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این حراج‌ها با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنچره هوشمند یا سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، کالاها را مشاهده و در زمان اعلامی ارائه پیشنهاد خود را ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، از خرداد امسال با راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط، تاکنون ۴۰ حراج خرده فروشی برگزار شده که در آن یک‌هزار قلم کالا با ارزشی نزدیک به هفت میلیارد تومان به فروش رسیده است.

کد خبر: ۲۵۲٬۳۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha