۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
شناسایی نقاط حادثه‌خیز شبکه برق در همدان
مدیرعامل توزیع برق استان همدان خبر داد:

شناسایی نقاط حادثه‌خیز شبکه برق در همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی نقاط ضعف و حادثه‌خیز شبکه برق و اقدام به اصلاح، بهینه و مقاوم‌سازی آن بر اساس اولویت و نقدینگی شرکت خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در دوازدهمین رزمایش سراسری قطع برق و ارزیابی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری مراکز حیاتی، حساس و مهم اظهار کرد: باتوجه به اینکه در اثر بروز وقایع ناخواسته ممکن است شبکه تامین برق قطع یا مختل شود و برگزاری این رزمایش‌ها و حفظ آمادگی برای شرایط اضطراری و یا بحرانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه مراکز حیاتی، حساس و دارای اهمیت نظیر مراکز درمانی، امداد رسانی و حمل و نقل باید دارای تمهیدات لازم برای تامین انرژی الکتریکی مستقل از شبکه برق، باشند تا بتوانند برای مدت زمان معینی در شرایط اضطراری ویا بحرانی نیازهای ضروری و اولیه خود را تامین کنند، گفت: قطع برق و ارزیابی صحت عملکرد مولدهای برق اضطراری ۱۳ مرکز سطح‌بندی و دارای اهمیت استان انجام شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان هدف از اجرای این رزمایش تمرین و حفظ آمادگی و انجام کار تیمی اکیپ‌های عملیاتی شرکت عنوان کرد و افزود: در این رزمایش ۱۳ اکیپ عملیاتی با ۶۳ نفر نیرو حضور یافتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از شناسایی نقاط ضعف و حادثه‌خیز شبکه و اقدام به اصلاح، بهینه و مقاوم‌سازی آن بر اساس اولویت و نقدینگی شرکت خبر داد و گفت: شاخه‌زنی و هرس درختان مشرف به شبکه‌های برق به منظور جلوگیری و کاهش حوادث احتمالی در مواقع باد و طوفان و تهیه و بروزرسانی بانک اطلاعاتی و کتابچه مدیریت بحران در واحدهای تابعه نیز انجام شده است.

کد خبر: ۲۵۲٬۲۲۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha