۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
«پیوند» طرح‌های سرمایه‌پذیر ‌صنعت خودرو را شناسایی می‌کند

«پیوند» طرح‌های سرمایه‌پذیر ‌صنعت خودرو را شناسایی می‌کند

فراخوان برگزاری رویداد «پیوند» برای شناسایی ایده‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه «حمل‎‌ونقل و صنعت خودرو» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از هلدینگ‌ها منتشر شد.

به گزارش بازار، برای کمک به استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان قبل از مرحله دانش‌بنیانی، صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به طراحی خدمتی برای توانمندسازی استارت‌آپ‌ها در قالب رویداد «پیوند» کرده است.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش‌بنیان یا غیر دانش‌بنیان) و سایر سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اکوسیستم استارت‌آپی است.

تازه‌ترین فراخوان رویداد پیوند برای شناسایی ایده‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در حوزه «حمل‌ونقل و صنعت خودرو» از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی و با همکاری یکی از هلدینگ‌ها منتشر شده است.

ذخیره‌ انرژی خودرو، سبک‌سازی خودرو، ارتقاء کیفیت طراحی خودرو، داخلی‌سازی مواد خودرو، هوشمندسازی خودرو، برقی‌سازی خودرو، مدیریت حرارتی خودرو و بازیافت کاتالیست خودرو، از جمله محورهای این فراخوان هستند.

سرمایه‌گذاری قطعی روی طرح‌های مستعد، منتورینگ و شتابدهی ایده‌های برتر، تجاری‌سازی و توسعه بازار با همکاری دانشگاهیان و شرکت‌های برتر، جذب و همکاری با نخبگان و متخصصان در هلدینگ مربوط، از جمله خدماتی است که شرکت‌کنندگان در این فراخوان از آن بهره‌مند خواهند شد.

مهلت ثبت‌نام در این فراخوان روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ ذکر شده است.

کد خبر: ۲۵۲٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha