۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت شد
مدیرکل غله سمنان در گفتگو با بازار:

مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت شد

سمنان- تحصیلی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از پرداخت ۱۰۰ درصدی مطالبات کشاورزان و گندم کاران در استان خبر داد.

عبدالرحیم تحصیلی در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به پرداخت مطالبات گندم کاران استان سمنان به صورت ۱۰۰ درصدی، بیان کرد: همانطور که دولت از قبل نیز اعلام کرده بود مطالبات گندم کاران استان تا قبل از ابتدای آبان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت مبالغ به کشاورزان مبتنی بر افزایش قیمت گندم در سال زراعی قبل است، افزود: ۷۶ هزار و ۳۰۰ تن گندم از گندم کاران در سراسر استان خرید تضمینی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه این گندم ها از قرار کیلوگرمی ۱۵ هزار تومان با احتساب اعلام اصلاح قیمت ها، خریداری شده است، تاکید کرد: خوشبختانه قبل از موعد وعده داده شده، پول کشاورزان پرداخت شد.

تحصیلی با بیان اینکه یک هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان مجموع پول گندم های خرید تضمینی شده در استان سمنان برآورد شد، تاکید کرد: بخشی از این مبالغ به حساب گندم کاران واریز شده بود و مابقی نیز به حساب کشاورزان واریز شده است.

وی با بیان اینکه دولت ۹۰۰ میلیارد تومان به حساب گندم کاران واریز کرده بود، افزود: مابقی مطالبات بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر هفته گذشته پرداخت شده است.

مدیرکل غله سمنان همچنین گفت: بیشترین میزان خرید تضمینی گندم از شهرستان میامی بوده است همچنین پرداخت مطالبات گندم کاران بر حسب زمان تحویل محصول یا همان زمان کاشت و برداشت گندم بوده است.

تحصیلی در خاتمه افزود: اگر کشاورزی وجود دارد که هنوز مبالغ را دریافت نکرده احتمالا با نقصی روبرو است که با مراجعه به دفاتر بازرگانی استان سمنان می تواند به راحتی این موضوع را پیگیری کند.

کد خبر: ۲۵۲٬۰۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha