۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
جذب سرمایه گذاری خارجی جزو برنامه های اصلی اتاق بازرگانی زنجان است
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

جذب سرمایه گذاری خارجی جزو برنامه های اصلی اتاق بازرگانی زنجان است

زنجان-یوسفی اصل،رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان،گفت: جذب سرمایه گذاری خارجی جزو برنامه های اصلی اتاق بازرگانی استان زنجان بوده و خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور و استان روبه افزایش است.

صمد یوسفی اصل در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه جذب سرمایه گذاری خارجی جزو برنامه های اصلی اتاق بازرگانی استان زنجان است،گفت: این سرمایه‌گذاران می توانند سفرای اقتصادی استان برای جذب سرمایه‌گذاران جدید از کشورهای خود باشند.

وی ابراز کرد: ایجاد بستری سالم و رقابتی برای این سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: در استان زنجان همه مسئولان پای‌کار بوده و حمایت از سرمایه‌گذاران به‌صورت جدی در دستور کار مدیریت استان و اتاق زنجان است.

یوسفی اصل تاکید کرد: خوشبختانه تعداد سرمایه‌گذاری‌ها در کشور و استان روبه افزایش است و سرمایه‌گذاران خارجی کشورهای ترکیه، کشورهای عربی و دیگر کشورها برای حضور در کشور اعلام آمادگی کردند و اتاق زنجان با همکاری دفتر وزارت خارجه زمینه و همچنین تسهیل امور در حوزه سرمایه‌گذاری و حضور تجار و سرمایه‌گذاران خارجی را پیگیری می کند.

وی افزود: حضور سفرا در استان و تعامل با آنها باید با نگاه بلند مدت انجام شود و این استان پیش از این در حوزه‌های تخصصی از قبیل صادرات تجهیزات برقی، فلزات و نساجی با کشورهای مختلف مراوده داشته است.

کد خبر: ۲۵۲٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha