۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
تامین مالی پروژه‌های راکد آذربایجان شرقی با استفاده از منابع مولدسازی
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

تامین مالی پروژه‌های راکد آذربایجان شرقی با استفاده از منابع مولدسازی

تبریز- بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی از تامین مالی پروژه‌های راکد استان با استفاده از منابع مولدسازی خبر داد.

واقف بهروزی، در حاشیه جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت، در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: موضوعات و پروژه‌های تعدادی از دستگاه‌های دولتی در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: اموال و دارایی‌هایی که ذیل موضوع مصوبه مولدسازی قرار داشت، مشخص و مورد بررسی قرار گرفت، مقرر شد نواقصاتی که وجود دارد تکمیل شده و برای تصویب به هیئت عالی مولدسازی ارسال شود.

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: منابع حاصل شده از طریق روش‌های مولد سازی، برای تکمیل پروژه‌هایی که چندین سال است راکد و مسکوت مانده، به کار گرفته خواهد شد تا بتوانیم این پروژه ها را تامین مالی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعداد پرونده‌های ارسالی به هیئت عالی مولدسازی، یادآور شد: تعدادی از موضوعات مربوط به سازمان جهادکشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، در مجموع بیش از ۲۰ پروژه وجود دارد که بعد از تکمیل پرونده در حال ارسال به هیئت عالی مولدسازی است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی املاک مازاد باید در سامانه سادا ثبت شود، گفت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند اموال مازاد خود را باید در این سامانه ثبت کنند.

کد خبر: ۲۵۲٬۰۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha