۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
انجام ۷۶۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان ایلام
مدیرکل میراث ‌فرهنگی ایلام خبر داد

انجام ۷۶۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان ایلام

ایلام- مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از انجام ۷۶۰ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی استان ایلام خبر داد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز ضروری است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده عنوان کرد: در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری از ابتدای فروردین تاکنون تعداد ۷۶۰ مورد بازدیدهای نظارتی گروهی از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان انجام شد.

وی افزود: بازدیدها با همکاری و همراهی دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات، مدیریت اماکن بهداشت و سازمان صنعت معدن و تجارت انجام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: برنامه‌های بازدید این کمیته مشترک به‌ صورت گروهی انجام شد. تمامی تأسیسات گردشگری شهرستان‌ها و واحدهای بین‌راهی تحت نظارت اداره‌کل استان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کیفیت غذا و نحوه ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، مورد بازدید و بررسی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه این بازدیدها با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از ویروس کرونا انجام شده است، افزود: در جریان این بازدیدها، پنج مورد تشویق، ۲۲۰ مورد تذکر برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شده است.

کد خبر: ۲۵٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha