۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
تملک اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان به ۱۰۰ هکتار رسیده است
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان:

تملک اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی همدان به ۱۰۰ هکتار رسیده است

همدان - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی همدان بابیان اینکه یکی از شاخص‌های رشد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تملک اراضی است، گفت: این رقم در دولت سیزدهم در استان همدان به ۱۰۰ هکتار رسیده است.

به گزارش بازار؛ مصطفی حقیقی در حاشیه هشتمین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک، متوسط و خوشه‌های صنعتی استان همدان اظهار کرد: این نمایشگاه با همراهی بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در صنایع مختلف شامل شیمیایی، فلزی و صنایع دستی از سراسر استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه رایزن‌های کشورهایی چون عراق، صربستان، برزیل و مالزی همچنین هیئت تجاری سلیمانیه در نمایشگاه حضور دارند، افزود: یکی از شاخص‌های رشد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی تملک اراضی است به نحوی که میانگین این عدد در دولت‌های قبل سالانه ۱۰ هکتار بوده اما این رقم در دولت سیزدهم به ۱۰۰ هکتار رسیده است.

وی در ادامه به میانگین تامین برق صنعت استان نیز اشاره کرد و افزود: این رقم در سنوات گذشته سالانه ۱۰ مگاوات بوده و امروز این عدد در هر سال بالای ۵۵ مگاوات است.

حقیقی تاکید کرد: اگرچه نوساناتی هست اما با وجود نوسانات این مهم تامین شده است ضمن اینکه ۳۵ لیتر بر ثانیه آب برای صنعت با وجود مشکلات تامین شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای به بهره‌برداری رسیده در سالیان قبل ۴۰ واحد در سال بود در حالی که این عدد به ۲۵۰ واحد در سال رسیده است یادآور شد: حدود نیمی از مجموع ۵۰۰ واحدی که طی این دو سال به بهره‌برداری رسیده دانش‌بنیان بوده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۸۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha