۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱
اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در همدان
رئیس سازمان جهادکشاورزی همدان خبرداد:

اجرای سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در همدان

همدان - رئیس سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم در حال اجراست، گفت: مزایای سامانه توزیع هوشمند شفافیت در حوزه تولید، کشتار و توزیع مرغ گرم است.

به گزارش بازار؛ رضا بهراملو از توزیع هوشمند کالای اساسی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: سامانه توزیع هوشمند مرغ گرم نیز در حال اجراست تا شفافیت ایجاد شود.

وی افزود: در این سامانه مرغداران، کشتارگاه و مباشرین اطلاعات روزانه را ثبت می‌کنند تا مغایرتی دربین نباشد ضمن اینکه از عمده‌فروش تا خرده‌فروش باید در این سامانه اطلاعات روز را وارد کنند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اینکه از مزایای سامانه توزیع هوشمند شفافیت در حوزه تولید، کشتار و توزیع است، یادآور شد: مرغداران و کشتارگاه‌های استان همدان در این حوزه به منظور مشارکت اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه در سامانه توزیع هوشمند سود تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان توامان با هم دیده می‌شود، اضافه کرد: رعایت قیمت مصوب و سامانه توزیع مرغ گرم به جد در دستور کار استان است.

بهراملو عنوان کرد: اعطای مجوز به مباشرین لازمه اجرای توزیع هوشمند کالاهای اساسی است و این مهم با همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام می‌شود.

کد خبر: ۲۵۱٬۸۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha