۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
جدیدترین مدل ست میز تلویزیون و آینه کنسول با دیجی چوب

جدیدترین مدل ست میز تلویزیون و آینه کنسول با دیجی چوب

میز کنسول هنگام انتخاب مبلمان و دکوراسیون منزل ممکن است نادیده گرفته شوند.

ست میز تلویزیون و آینه کنسول

میز کنسول هنگام انتخاب مبلمان و دکوراسیون منزل ممکن است نادیده گرفته شوند. با این حال یک کنسول می تواند بسیار زیبا و کاربردی باشد. می تواند به عنوان یک مکان شیک توجه ها را به خود جلب کند. میزهای کنسول اغلب از نظر طراحی باریک هستند که آن ها را برای دکوراسیون راهروها بسیار مناسب می کند. آینه های بزرگ کمک می کنند فضا بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد. از کنسول در اتاق خواب به عنوان میز آرایش استفاده می شود، اما میزهای کنسول، باریک تر از میزهای آرایش هستند و مناسب فضاهای کم عرض می باشند. به عنوان یک مکمل در اتاق نشیمن نیز کاربرد دارند و همراه میز تلویزیون یک ست لوکس به حساب می آیند.

بعضی از آنها چنان طرح های زیبایی دارند که دیگر لازم نیست از تزیینات زیاد دیگری برای دکوراسیون منزل خود استفاده کنید. تقریبا در قرن هجدهم فقط افراد بسیار ثروتمند در بریتانیا می توانستند کنسول های مجلل با آینه های بزرگ داشته باشند. حالا افراد بیشتری می توانند ست میز تلویزیون و آینه کنسول را به دکوراسیون منزل خود اضافه کنند. وقتی در طراحی این ست ها ویژگی هنری هم به کار می رود همچنان کلاس خانه را به سطحی بالاتر از طبقات معمولی ارتقا می دهند.

در این میان تلویزیون نقطه کانونی بیشتر خانه هاست و به تبع آن میزی که برای آن در نظر گرفته می شود اهمیت زیادی دارد. یک میز تلویزیون مناسب، میزی است که راه حلی برای کابل ها و دور نگه داشتن گرمای الکتریکی از فرش هایتان داشته باشد. در کنار این موارد باید زیبا باشد و صرفا کاربردی بودن کافی نیست.

images_1698156084_6537ce34b8e59.jpg

نکات انتخاب میز تلویزیون و آینه کنسول

میز کنسول

میز کنسول معمولا کنار دیوار قرار می گیرند اما در اتاق های نشیمن بزرگ می توانند با کمی فاصله از مبل های راحتی محل مناسبی برای شمعدان ها یا چراغ های رومیزی باشند. میزهای کنسول تقریبا هم ارتفاع یا کوتاهتر از مبل ها هستند، عرض شان هم کمتر از مبل است اما نه آنقدر باریک که نتوان استفاده کرد.

وقتی می خواهید میز تلویزیون انتخاب کنید از خودتان بپرسید سبک چیدمان منزل من چیست؟ میز تلویزیون شما که گاهی به آن کنسول رسانه هم می گویند باید در هماهنگی با سبک دکوراسیون شما باشد. تعیین سبک دکور، شما را یک قدم به انتخاب درست نزدیک تر می کند.

images_1698156111_6537ce4f45aca.jpg

آینه های میز کنسول

هنگام تصمیم گیری برای آینه میز کنسول نکاتی وجود دارد که باید به آن ها دقت شود. دیواری که مقابل آینه است چقدر عرض دارد؟ آیا سقف نسبتا کوتاه یا بلند است؟ همین طور به عنوان یک قاعده کلی بهتر است آینه کمی باریکتر از میز کنسول باشد. برای دیوارهای بلند هم خوب است که قد آینه بلند باشد چون می تواند فضای بیشتری را پوشش دهد و احساس وسیع تری در اتاق ایجاد کند.

برای جلوه گری بیشتر میز کنسول، لازم است به آنچه که رویش قرار می دهید توجه کنید. گلدان، چراغ، قاب عکس یا هر وسیله دیگری نباید آنقدر فضای روی میز را شلوغ کند که عملا آینه پنهان شود. یک راز که تمایل دارم آن را با شما در میان بگذارم این است که اگر دنبال ایجاد تعادل در دکوراسیون منزل تان هستید از تقارن استفاده کنید. چیدمان سمت چپ آینه کنسول تقارنی از چیدمان سمت راست باشد.

images_1698156136_6537ce681bff9.jpg

میز تلویزیون

در نظر گرفتن اندازه مکانی که میز تلویزیون را آنجا قرار می دهید و بعد هم اندازه خود تلویزیون مهم ترین مسایلی هستند که نباید فراموش کنید. معمولا بهتر است میز تلویزیون ۱۰ تا ۲۵ سانتی متر از تلویزیون بزرگتر باشد تا بتواند مکان امنی برای رسانه تان محسوب شود. این کار نه تنها به ایمنی تلویزیون کمک می کند بلکه به عنوان یک نکته طراحی داخلی از سنگین شدن فضا و ناهماهنگی در دکوراسیون جلوگیری می کند. حتما در نظر دارید که وقتی درباره اندازه تلویزیون صحبت می کنیم منظورمان طول آن است نه اندازه صفحه نمایش. اندازه صفحه نمایش که به اینچ است بزرگتر از طول تلویزیون می باشد. اندازه صفحه نمایش فاصله گوشه چپ بالا از گوشه راست پایین است اما طول تلویزیون در واقع اندازه پهنای تلویزیون است.

مکانی که میز تلویزیون را آنجا قرار می دهید با مبلی که روبروی آن قرار دارد باید اندازه دو برابر صفحه نمایش تلویزیون، فاصله داشته باشد. یعنی اگر تلویزیون شما ۴۵ اینچ است فاصله مبلمان از تلویزیون حداقل ۹۰ اینچ یا دو متر و ۳۰ سانت باشد. البته فاصله مبلمان از تلویزیون به عوامل دیگری مثل میزان رزولوشن صفحه نمایش هم بستگی دارد اما اینها اصول اولیه هستند.

فاصله میز از پریزها هم مهم است و باید به اندازه کافی نزدیک باشند. اگر می خواهید غیر از تلویزیون لوازم دیگری مثل انواع پخش کننده های صدا یا بازی در آن قرار دهید دقت کنید که فضای کافی برای اهداف شما وجود داشته باشد. گاهی می توان وسایل را روی هم گذاشت اما درباره لوازم الکتریکی بخاطر حرارتی که تولید می کنند شاید ایده مناسبی نباشد. تلویزیون و میز آن را هم از تابش مستقیم نور خورشید و وسایل گرمایش و سرمایش محافظت کنید تا هم دیرتر فرسوده شوند و هم نور خورشید مانع دیده شدن صفحه تلویزیون نشود.

images_1698156153_6537ce79df2b2.jpg

قیمت خرید آینه کنسول

آینه کنسول های متفاوتی در بازار موجود هستند. قیمت هر کدام از آن ها به عواملی بستگی دارد که موقع خرید باید با کیفیتی که مد نظرتان است مقایسه کرده و انتخاب نهایی را انجام دهید. رنگ، جنس، طرح و اندازه همگی بر قیمت آینه کنسول تاثیر می گذارند. پاسخ دادن به سوالاتی شبیه آیا این انتخاب منزل تان را زیباتر خواهد کرد؟ آیا این کنسول فقط زیباست یا به نیازهای شما پاسخ خواهد داد؟ همگی کمک می کنند در نهایت خرید لذت بخشی داشته باشید. سلیقه های منحصر به فرد افراد باعث می شود تولیدکنندگان روش های جدیدی در طراحی و ساخت به کار ببرند و هر روز شاهد طرح های بهتری باشیم.

images_1698156169_6537ce895c2f5.jpg

قیمت خرید میز تلویزیون

همه ما هنگام خرید دنبال مناسب ترین قیمت هستیم. پیدا کردن قیمتی به صرفه جذابیت دارد. برای یک خرید مناسب بهتر است ابتدا محصولات باکیفیتی انتخاب کنید و سپس به مقایسه قیمت ها بپردازید. چنین خریدی مستلزم این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت میز تلویزیون را بدانید و بعد انتخاب آگاهانه ای انجام دهید. ماده ای که میز تلویزیون مورد نظر شما از آن ساخته شده اساسی ترین تاثیر را در قیمت دارد. مهم است که از چوب ساخته شده یا سنگ یا فلز. گاهی هم ترکیبی از این ها دست به دست هم می دهند تا انواع سلیقه ها و نیازها را پوشش دهند. ماده اولیه حتی محدود به این درجه نیست و مثلا نوع چوب هم مهم است و اینکه آیا این چوب در بازارهای داخلی موجود است یا نیاز به واردات دارد. پس از این، اندازه و طرح میز روی قیمت آن اثر می گذارند.

خرید یک محصول باکیفیت مستلزم صرف هزینه است اما به معنی هزینه های گزاف نیست. خرید ست میز تلویزیون و آینه کنسول علاوه بر حفظ هماهنگی دکوراسیون خانه باعث صرفه جویی در هزینه می شود. جدیدترین ست ها همیشه قیمت بالاتری ندارند و شما می توانید با کمی بررسی بهترین انتخاب را داشته باشید. ما در دیجی چوب با سال ها تجربه محصولات باکیفیت را با قیمتی مناسب تولید می کنیم. کارشناسان ما نیز همواره پاسخگو و مشاور شما هستند.

images_1698156185_6537ce992f35a.jpg

فروشگاه آنلاین دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش: ۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:  ۰۹۱۰۲۰۷۰۵۳۰

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه‌های دیجیتال

کد خبر: ۲۵۱٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha