۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
اصلاح یک‌هزار مورد نقطه حادثه‌خیز در حوزه شبکه‌های برق استان همدان
مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد:

اصلاح یک‌هزار مورد نقطه حادثه‌خیز در حوزه شبکه‌های برق استان همدان

همدان - مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق همدان از اصلاح یک هزار و پنج مورد نقطه حادثه‌خیز در حوزه شبکه‌های برق استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق همدان، امیرحسین لطفی با اشاره به فعالیت‌های دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان همدان طی سال گذشته اظهار کرد: تدوین برنامه عملیاتی ایمنی، پیاده‌سازی نظام مدیریت HSE-MS، برگزاری جلسات کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت، آموزش ایمنی پیمانکاران و اجرای ۵S خودروهای اتفاقات عملیات از جمله اقدامات شاخص بوده است.

وی با بیان اینکه مامویت ما توزیع برق مطمئن و پایدار برای انواع مصارف و چشم‌انداز ما در افق ۱۴۰۴ بکارگیری جدیدترین فناوری‌ها و کسب اولین رتبه‌ها در سطح کشور است، گفت: اخذ گواهی‌نامه HSE از دیگر اقدامات شاخص بود که در سال ۹۸ انجام شد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق همدان از نصب ۲۰ هزار تابلو هشدار خطر برق گرفتگی بر روی پایه‌های برق فشار ضعیف و فشار متوسط طی سال گذشته خبر داد و گفت: رنگ‌آمیزی پایه‌های برق در مناطق آلوده به خطر سرقت انرژی و تأسیسات به منظور هشدار خطر برق گرفتگی، استفاده از رباط پرچم زن برای خودروهای بالابر و ساماندهی وضعیت شبکه‌های برق بازارهای سنتی از دیگر اقدامات بود.

لطفی با اشاره به شناسایی نقاط حادثه‌خیز در شبکه‌های توزیع برق استان ابراز داشت: طی سال گذشته یک هزار و پنج مورد از این نقاط اصلاح شد.

وی عنوان کرد : دوره آموزشی فن‌ورز شبکه‌های هوایی نیز به مدت ۱۳۹ ساعت و دوره ایمنی در برق به مدت ۵۰ ساعت با حضور سیم‌بانان برگزار شد.
 

کد خبر: ۲۵٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha