۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق استان همدان از مشترکان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد

طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت توزیع برق استان همدان از مشترکان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مشترکان گفت: مانده بدهی شرکت از رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال ۹۷ برخوردار بوده که عمده آن در بخش ادارات و خانگی است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، شیرزاد جمشیدی با بیان اینکه باور ایمنی را باید به عنوان سرلوحه کار قرار دهیم، اظهار کرد: سرعت و حجم بالای کارها نباید موجب غفلت از ایمنی شود.

وی با بیان اینکه حوادث را نمی‌توان صفر کرد اما به راحتی می‌توان با رعایت اصول ایمنی از وقوع آنها پیشگیری کرد، گفت: سال گذشته تلفات برق استان همدان به ۱۰.۲ درصد رسید که امید است با برنامه‌ریزی خوب انجام شده تک رقمی شده و به ۹.۷ درصد برسد.

وی با بیان اینکه سال گذشته در پیک بار یک درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشتیم، گفت: امسال با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و پیک گرما باید تلاش‌ها را بیشتر کنیم تا با انعقاد تفاهم نامه‌ها، اجرای برنامه‌های پاسخگویی بار و جلب مشارکت حداکثری مردم بدون خاموشی از پیک تابستان ۹۹ عبور کنیم.

جمشیدی با بیان اینکه سال ۹۸ فروش انرژی ما سه هزار و ۳۵۳ میلیون کیلووات ساعت بود که ۴.۵ درصد نسبت به سال ۹۷ رشد داشت، گفت: این رشد بیشتر در تعرفه صنعتی استان همدان بود که افزایش تولید و اشتغال در استان را به همراه دارد.

وی ادامه داد: تعداد مشترکان برق استان ۷۵۷ هزار مشترک تا پایان سال ۹۸ است که نسبت به مدت مشابه سال قبل آن ۲ درصد رشد داشته و بیشترین رشد در تعرفه صنعتی بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه وصول مطالبات شرکت ۹۶.۴ درصد در سال ۹۸ بود، گفت: این میزان نسبت به سال ۹۷ کاهش داشته که علت آن شیوع بیماری کرونا بود اما با وجود کاهش ۲.۵ درصدی، در سطح کشور رضایت‌بخش بود.

وی با اشاره به طلب ۱۲۰ میلیارد تومانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از مشترکان عنوان کرد: مانده بدهی شرکت از رشد ۱۱ درصدی نسبت به سال ۹۷ برخوردار بوده که عمده آن در بخش ادارات و خانگی است و امیدواریم با همکاری مشترکان و افزایش وصول آن را کاهش دهیم.

کد خبر: ۲۵٬۱۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha