۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
ایجاد شش هزار و ۲۶۲ اشتراک جدید گاز طبیعی در قزوین
مدیرعامل شرکت گاز قزوین خبر داد؛

ایجاد شش هزار و ۲۶۲ اشتراک جدید گاز طبیعی در قزوین

قزوین- مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: در نیمه نخست امسال شش هزار و ۲۶۲ مشترک گاز جدید در استان قزوین داشتیم.

علی حجتی‌ پور در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به روند اجرای شبکه‌ گذاری و لوله‌ گذاری گاز در استان قزوین در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ گفت: در مدت یادشده حدود ۲۶۵ کیلومتر شبکه‌ گذاری و لوله‌ گذاری گاز در استان قزوین به ویژه نواحی روستایی، دورافتاده و محروم داشتیم که این میزان در قیاس با مدت مشابه سال قبل بیش از ۲.۳ برابر رشد کرده است.

وی اضافه کرد: در شش ماهه نخست سال گذشته حدود ۱۱۴ کیلومتر شبکه‌ گذاری در استان قزوین صورت گرفته و بنابراین شبکه‌ گذاری گاز در استان قزوین ۱۵۱ کیلومتر رشد کرده است.

حجتی‌ پور با بیان اینکه ۸۸ درصد شبکه‌ گذاری گاز استان قزوین در سال جاری با لوله‌ های پلی‌ اتیلنی انجام شده است، گفت: در این میان ۱۲ درصد شبکه‌ گذاری هم با لوله‌ های فولادی انجام شده که با برق ۱.۵ ولتی مورد حفاظت کاتدی برای جلوگیری از پوسیدگی قرار دارند.

وی ادامه داد: از حدود دو هزار و ۴۰۰ انشعاب گاز واگذار شده در استان قزوین طی شش ماهه ابتدایی امسال ۷۲ درصد در روستاها و ۲۸ درصد در شهرهای قزوین نصب شده است و در حوزه تولید هم به ۸۱ واحد تولیدی فعال در بخش‌ های صنعت و کشاورزی (صنایع تبدیلی، تکمیلی و فرآوری) هم انشعاب گاز داده شده است.

حجتی‌ پور یادآور شد: همچنین در نیمه نخست امسال شش هزار و ۲۶۲ مشترک گاز جدید در استان قزوین داشتیم که بعضی از آنها از طریق نصب انشعاب و کنتور و برخی از آنها هم با تفکیک کنتور و مواردی مشابه به فهرست مشترکان گاز طبیعی در استان قزوین افزوده شده‌ اند.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha