۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران/ کندوان یک‌طرفه می‌شود
رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران:

اعمال محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران/ کندوان یک‌طرفه می‌شود

ساری - رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان برای افزایش ایمنی و تسهیل در تردد گفت: کندوان یک‌طرفه می‌شود.

محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار بازار با اظهار اینکه محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا صبح شنبه آینده برای افزایش ایمنی و تسهیل در تردد خودروها در جاده های استان از جمله کندوان و هراز اجرا می شود، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان سوخت و مواد فاسدشدنی از ظهر امروز تا ساعت ۲۴ در جاده های استان ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به احتمال یک‌طرفه شدن جاده کندوان از بعدازظهر جمعه به سمت کرج افزود: این جاده براساس اعلام پلیس راه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ جمعه به سمت کرج یک‌طرفه می شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران درباره وضعیت ترافیکی صبح چهارشنبه، وضعیت تردد در محورهای ارتباطی استان را پرحجم و روان اعلام کرد: با توجه به انسداد محور فرعی وازک - بلده، تردد در محور هراز در برخی مقاطع و محور کندوان پرحجم است.

هاشمی با اشاره به اینکه تردد در کیاسر و سوادکوه عادی و روان گزارش شده است، گفت: از نظر شرایط آب و هوایی نیز بارش یا مداخلات جوی مشاهده نمی شود.

کد خبر: ۲٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha