۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷
دسترسی به اینترنت پرسرعت از مطالبات جدی روستاییان آذربایجان غربی است
نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

دسترسی به اینترنت پرسرعت از مطالبات جدی روستاییان آذربایجان غربی است

ارومیه- نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی، ارتقای سایت های روستایی برای دسترسی به اینترنت پرسرعت را یکی از مطالبات جدی روستاییان آذربایجان غربی دانست.

به گزارش خبرنگار بازار، سید سلمان ذاکر عصر شنبه در دیدار با مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در سالن جلسات این اداره کل، نقش  این وزارت را در کنترل شیوع بیماری کرونا قابل تحسین دانسته و گفت: باید توسعه زیرساخت های ارتباطی را برای حل مشکلات مردم مدنظر قرار دهیم.

وی، دنیای امروز را دنیای هوشمند دانست و گفت: تحقق اقتصاد دیجیتال در گرو افزایش دانش این حوزه بوده و این وظیفه وزارت ارتباطات است که باید در این حوزه تلاش کند.

ذاکر، ارتقای سایت های روستایی برای دسترسی روستاییان به اینترنت پرسرعت را یکی از مطالبات جدی مردم استان دانست و از مسئولین این حوزه خواستار رسیدگی جدی به آن شد و افزود: باید برای توسعه استان از ظرفیت مجلس و نمایندگان استانی استفاده کنیم.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پایداری و توسعه زیرساخت های عامل اصلی توسعه استان بوده که باید تلاش کنیم با توسعه و ایجاد پایداری در زیرساخت های ملی، استان آذربایجان غربی را دارای پتانسیل همسایگی با سه کشور است به جایگاه واقعی آن در توسعه یافتگی برسانیم.

وی، عدم تحقق کامل دولت الکترونیک را باعث عدم شفافیت عملکرد دانست و گفت: در بحث راه اندازی و توسعه دولت الکترونیک باید بیش از پیش تلاش شود تا از دست اندازی به بیت المال، اختلاس و فساد اداری جلوگیری شود چرا که امروزه عدم شفافیت باعث به وجود آمدن قاچاق، رشوه و اختلاس می شود.

کد خبر: ۲۵٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha