۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
هیچ واحد تولیدی در استان سمنان به تملک بانک ها در نیامده است
در دولت رئیسی؛

هیچ واحد تولیدی در استان سمنان به تملک بانک ها در نیامده است

سمنان- داوودی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان گفت: در طول عمر دولت سیزدهم هیچ واحد تولیدی استان به تملک بانک ها به واسطه بدهکاری و اختلافات در نیامده است.

ابوالفضل داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در دولت سیزدهم هیچ واحد تولیدی به تملیک بانک ها در نیامده است، تاکید کرد: این موضوع در زمره افتخارات شبکه بانکی استان سمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه بانک های استان سمنان برنامه ای هم برای تملیک واحد های بدهکار به بانک در سال جاری نخواهند داشت، تاکید کرد: در شورای بانک های استان درباره واحد هایی که از سال های قبل تملک شده بودند نیز تصمیم گیری شده است.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان سمنان با بیان اینکه در شورای هماهنگی بانک ها در خصوص اختلافات مالی بانک با واحد های تولیدی و با رویکرد بدهکاری های تسهیلات، تصمیم گیری شده است، گفت: مقرر شد این واحد ها قبل از تملیک مجوز کارگروه رفع موانع استان از سوی بانک ها اخذ شود.

داوودی با بیان اینکه در شورای هماهنگی بانک های استان همچنین مقرر شده تا واجد های ورشکسته و تملیکی از قدیم را بتوانیم به مرحله احیا برسانیم، بیان داشت: این اقدام از طریق رایزنی با سرمایه گذارانی که به استان و یا بانک ها مراجعه می کنند صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه واحد های تملک شده فایده ای برای اقتصاد استان ندارند و لذا باید احیا شوند، افزود: با ساز و کار جدید به نظر می رسد بتوانیم واحد های تملیکی سال های قبل و ورشکسته را دوباره احیا کنیم.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha