۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸
افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق بدون GIS امکان‌پذیر نیست
مدیرعامل توزیع برق استان همدان تاکید کرد:

افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق بدون GIS امکان‌پذیر نیست

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: هوشمندسازی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق بدون GIS امکان‌پذیر نیست و افزایش بهره‌وری و ارتباط با مشتریان با این ابزار زیرساختی میسر می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار در جلسه نرم‌افزار زیرکمیته GIS در شرکت توزیع برق استان همدان اظهار کرد: مأموریت شرکت توزیع نیروی برق استان، توزیع برق مطمئن و پایدار است که برای تحقق این امر، چهار محور اصلی تعریف شده است.

وی با بیان اینکه محور مهم و اول هوشمندسازی است، افزود: افزایش قابلیت اطمینان، افزایش بهره‌وری و ارتباط دوسویه و مستمر با مشتریان نیز از دیگر محورها هستند که هر چهار محور همبستگی دارند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان عنوان کرد: حرکت در این محورها ما را در رسیدن به مأموریت اصلی شرکت کمک می‌کند و می‌توانیم هدف خود را منصه ظهور برسانیم و تأمین برق پایدار را برای مشترکین خود تضمین کنیم.

وی با بیان اینکه امروز GIS به یک ضرورت تبدیل شده است، گفت: هوشمندسازی و افزایش قابلیت اطمینان شبکه بدون GIS امکان‌پذیر نیست و افزایش بهره‌وری و ارتباط با مشتریان با این ابزار زیرساختی میسر می‌شود.

سهرابی بیدار با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در حوزه GIS جزء شرکت‌های پیشگام است، افزود: این امر در پیک‌سایی امسال کمک خوبی برای ما بود که بتوانیم پیک تابستان امسال را مدیریت کنیم.

وی با تأکید بر کاربردی‌سازی و بروزرسانی اطلاعات GIS به عنوان دو مسئله مهم عنوان کرد: در حال حاضر تمام اطلاعات خطوط فشار متوسط و ضعیف در استان برداشت و وارد نرم افزار شده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۵۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha