۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
انجام به‌موقع ۷۰ پروژه نیروگاهی در گذر از اوج بار ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی عنوان‌ کرد

انجام به‌موقع ۷۰ پروژه نیروگاهی در گذر از اوج بار ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت تعمیرات نیروگاهی گفت: این شرکت با انجام بیش از ۷۰ پروژه تعمیراتی و ساخت تجهیزات نیروگاهی در روزهای منتهی به اوج بار تابستان، سهمی شایان توجه در خدمتگزاری به مردم در حوزه برق داشت.

به گزارش بازار، مسعود مرادی در پنجاه و هفتمین نشست تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید کشور افزود: شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی برق حرارتی و به عنوان موتور پیشران صنعت برق، پشتیبانی مهمترین و حساس‌ترین صنعت زیرساختی کشور را یدک می‌کشد.

وی بیان‌داشت: در چهار دهه فعالیت و عمر خدمات رسانی، این شرکت منشا خدمات افتخار آمیزی در تعمیرات تخصصی واحدهای نیروگاهی کشور بوده و در رسیدن به ساخت داخل و خودکفایی تجهیزات حساس و قطع وابستگی به کارشناسان خارجی پیشتاز این صنعت است.

مرادی، به افتخارات مهم صنعت برق حرارتی در گذر موفق از پیک برق در دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: تامین همه نیازمندی های جامعه در همه بخش ها بدون برق پایدار ممکن نیست.

وی خاطرنشان‌کرد: با تدبیر وزارت نیرو در دولت سیزدهم و برنامه‌ریزی و مدیریت هوشمندانه، صنعت برق حرارتی در کنار تلاش و کوشش بی‌وقفه کارکنان صنعت نیروگاهی و رشد ۹۸ درصدی آمادگی نیروگاه های کشور در تولید پایدار، موجبات رضایتمندی مردم را فراهم آورد.

مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران به مسائل و موانع پیش‌روی تولید و فعالیت این شرکت اشاره کرد و همکاری سازمان دارایی و بیمه تامین اجتماعی، دریافت فرصت به‌منظور انجام الزامات زیست محیطی و تسریع در ارائه تسهیلات با نرخ بهره کم توسط بانک های عامل دولتی را خواستار شد.

محمد باقر آقاعلیخانی دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در این جلسه با اعلام رضایت از عملکرد صنعت برق حرارتی در گذر موفق از پیک مصرف ۱۴۰۲ و عدم خاموشی‌ها، ظرفیت‌ها و توان فنی و مهندسی شرکت تعمیرات نیروگاهی ایران را منحصر و ممتاز توصیف کرد.

وی گفت: در بازدیدی که از نزدیک از کارگاه‌های تخصصی این شرکت انجام شد، ظرفیت‌های بالای این شرکت به وضوح نمایان بود و کمک به تعالی و حرکت رو به رشد این شرکت، مهمترین تکلیف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

آقاعلیخانی ادامه‌داد: برداشتن موانع و چالش‌های این شرکت به‌معنای کمک به استمرار تولید برق و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم بوده و با وجود ظرفیت‌های بسیار خوب و توان بالای این شرکت و مهمتر از آن نقش محسوس این شرکت در پایداری شبکه برق کشور، می‌طلبد که همه راهکارهای قانونی را برای رشد و ارتقای فعالیت‌ها و رفع موانع و چالش‌های این شرکت به میدان آورد.

کد خبر: ۲۵۱٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha