وزیر ارتباطات فردا به عمان سفر می‌کند

وزیر ارتباطات فردا به عمان سفر می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور پیگیری تفاهمنامه همکاری های مشترک با کشور عمان در محورهایی چون زیرساخت، پست، پست بانک و فناوری اطلاعات و فضایی به این کشور سفر می کند.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور فردا (چهارشنبه) در سفری به مسقط با «سعیدبن حمود المعولی» وزیر ارتباطات و حمل نقل عمان دیدار خواهد داشت. این دیدار به منظور پیگیری تفاهمنامه همکاری های مشترک در حوزه های مختلفی است که در اردیبهشت ماه امسال در تهران میان این دو وزیر امضا شده بود.

پیش از این دیدار، گروه های کاری دو کشور در نشست هایی کارشناسی پیرامون تدوین جزییات محورهای این همکاری به بحث و گفت وگو می‌نشینند تا سند همکاری های مشترکی میان وزرای ارتباطات ایران و عمان امضا شود.

علاوه بر آن زارع پور در این سفر دیدارهایی با تعدادی از مقام های رسمی عمان در حوزه های مختلف دارد.

سفر وزیر ارتباطات به کشور عمان با بازدید از پارک «دیتا» و یکی از اپراتورهای این کشور همراه است.

برپایه این گزارش، اردیبهشت امسال وزیر ارتباطات و حمل و نقل عمان با هدف توسعه تعاملات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفری به تهران دیداری با زارع پور داشت و تفاهمنامه ای مشترکی میان آنان امضا شد. همچنین «ناصر محمد» مدیرکل وزارت حمل‌ونقل و ارتباطات عمان در اجلاس وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو سازمان همکاری های اقتصادی موسوم به اکو که تیرماه گذشته در تهران برگزار شد حضور داشت.

کد خبر: ۲۵۱٬۳۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha