۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
شتاب‌بخشی ساخت طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی با بهره‌گیری از توان سازندگان ایرانی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اعلام کرد

شتاب‌بخشی ساخت طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی با بهره‌گیری از توان سازندگان ایرانی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: استفاده و بهره‌گیری از توان و تخصص شرکت‌ها و سازندگان توانمند ایرانی، روند ساخت طرح‌های توسعه‌ای را شتاب می‌بخشد.

به گزارش بازار، مرتضی شاهمیرزایی در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان و علیرضا زندیان، نماینده بیجار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: استان کردستان ظرفیت‌های بسیار مطلوبی برای توسعه صنعت پتروشیمی دارد و شرکت ملی صنایع پتروشیمی آماده هرگونه همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران در این استان است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی صنایع پتروشیمی به‌عنوان سیاست‌گذار با نقش حاکمیتی به‌دنبال توسعه متوازن صنایع پتروشیمی در سراسر کشور است، افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در کردستان از نظر وجود زیرساخت‌ها و دسترسی به خوراک و همجواری با خط لوله اتیلن غرب، باید برای توسعه صنایع تکمیلی و پایین‌دست، همچنین اشتغال‌آفرینی برنامه‌ریزی شود و بخش خصوصی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در این استان از حمایت‌های دولت بهره‌مند شود.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه اشتغال‌زایی در این استان و استان‌های همجوار سبب توسعه اقتصادی و صنعتی برای مردم می‌شود، گفت: استفاده و بهره‌گیری از توان و تخصص شرکت‌ها و سازندگان توانمند ایرانی، روند ساخت طرح‌های توسعه‌ای را شتاب می‌بخشد.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha