۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
نسخه جدید مرورگر «مایکروسافت اِج» مجهز به افزونه ChatGPT و امکانات کاربردی دیگر
تازه های فناوری؛

نسخه جدید مرورگر «مایکروسافت اِج» مجهز به افزونه ChatGPT و امکانات کاربردی دیگر

شرکت مایکروسافت در تازه ترین به روزرسانی ارسالی برای مرورگر محبوب EDGE، افزونه پر طرفدار هوش مصنوعی ChatGPT را فعال نمود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ شرکت مایکروسافت در تازه ترین به روزرسانی ارسالی برای مرورگر محبوب EDGE، افزونه پر طرفدار هوش مصنوعی ChatGPT را فعال نمود.

چت جی پی تی که پیشتر از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود مشغول به فعالیت بوده و البته دسترسی به آن برای بسیاری از کاربران ایرانی امکانپذیر نبود، اکنون بر روی مرورگر اختصاصی ویندوز، یعنی «مایکروسافت اج» فعال شده و در داخل ایران نیز می توان به راحتی از امکانات استفاده کرد.

علاوه بر امکانات متداول چت جی پی تی یعنی پرسش در خصوص هر آنچه در ذهن دارید، در این نسخه می توان به کمک موتور جستجوی بینگ (Being) تصاویر مد نظر خود را در باکس ویژه آن قرار داده و اطلاعات مربوط به آن تصویر را به دست آورید.

البته علاوه بر افزونه چت جی پی تی، بسیاری از اکانات دیگر نیز در نسخه جدید اج به آن اضافه شده که از جمله می توان به باکس مخصوص بازی، سامانه مربوط به ارسال فایل و لینک اختصاصی اج، مایکروسافت ۳۶۵ و مرکز خرید نیز اشاره کرد که به نوعی آن را به یکی از کاربردی ترین مرورگر های موجود در بازار تبدیل کرده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha