۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶
نتایج قطعی آزمون رشته طراحی معماری اعلام شد
بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان؛

نتایج قطعی آزمون رشته طراحی معماری اعلام شد

بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، نتایج قطعی آزمون رشته طراحی معماری برگزار شده در اردیبهشت امسال، منتشر شد.

به گزارش بازار، بر اساس اعلام دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، نتایج قطعی آزمون رشته طراحی معماری برگزار شده در اردیبهشت امسال، منتشر شد.

بر اساس اعلام آن دفتر، دفترچه‌های طراحی متقاضیان بازبینی، مجدداً توسط کمیته‌ تجدیدنظر و بازنگری شد که پس از بررسی‌های نهایی، نتایج قطعی آزمون‌ موصوف استخراج و تغییرات لازم در کارنامه داوطلبان اعمال شده است.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه آزمون‌ها به آدرس الکترونیکی inbr.ir نسبت به دریافت کارنامه خود اقدام کنند.

همچنین، با توجه به دستورالعمل ثبت‌نام آزمون اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ و نظر به بررسی‌های انجام شده، نتایج اعلام شده قطعی است و صرفاً قبولی شرکت‌کنندگانی که کلیه شرایط شرکت در آزمون را مطابق راهنمای ثبت‌نام آزمون‌ها احراز کرده‌اند مورد تایید است.

بر این اساس، نتایج آزمون به مدت ۳ سال از تاریخ برگزاری آزمون دارای اعتبار است.

گفتنی است، آن دسته از شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب حد نصاب قبولی نشده‌اند می‌توانند در آزمون‌های دوره بعد شرکت کنند. همچنین، گواهی قبولی صرفاً یکی از مدارک لازم برای صدور پروانه اشتغال به‌کار بوده و سایر مدارک مورد نیاز توسط ادارات کل راه و شهرسازی و واحدهای صدور پروانه اشتغال، کنترل و بررسی خواهد شد. بدیهی است صِرف قبولی در آزمون بدون احراز سایر شرایط، تعهدی برای صدور پروانه اشتغال به‌کار ایجاد نمی‌کند.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha