۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق برگزار می‌شود
۲ تا ۵ بهمن ماه؛

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق برگزار می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق۲ لغایت ۵ بهمن ماه در نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق در تاریخ ۲ لغایت ۵ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود. در این نمایشگاه که مهمترین و معتبرترین رویداد حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی کشور است، آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت توسط شرکت‌های توانمند و معتبر داخلی و خارجی عرضه خواهد شد.

بنابراین گزارش با توجه به رویکرد وزارت نیرو جهت تامین انرژی کشور از طریق توسعه صنایع مختلف تجدیدپذیر و از طرفی ضرورت بکارگیری فناوری‌های بهره‌وری انرژی در حوزه‌های مختلف مصرف انرژی، برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی جهت حضور شرکت‌های توانمند، مدیران و متخصصان حوزه انرژی کشور محسوب می‌شود. رویدادی که با تمرکز بر موضوعات راهبردی سیاستگذاری و کاربردی بخش انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی و همچنین شناسایی ظرفیت‌های موجود درکشور و جذب‌سرمایه گذار جهت مشارکت در پروژه های تعریف شده توسط وزارت نیرو برگزار خواهد شد.

این گزارش حاکی است همزمان با نمایشگاه مذکور میزگردهای تخصصی و سخنرانی‌هایی با حضور محققان، صاحب نظران و متخصصان و مدیران بخش های مختلف و مرتبط با موضوع انرژی های تجدیدپذیر وبهره وری انرژی برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://www.energysaving.ir مراجعه و یا با شماره ۴۲۹۱۷۰۰۰ داخلی ۱۰۱-۱۱۲ ستاد برگزاری تماس بگیرند.

کد خبر: ۲۵۱٬۱۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha