۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
پرداخت بیش از ۱۴۱ همت تسهیلات ازدواج، فرزند و ودیعه مسکن
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد

پرداخت بیش از ۱۴۱ همت تسهیلات ازدواج، فرزند و ودیعه مسکن

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت:بیش از ۱۴۱ همت تسهیلات ازدواج، فرزند و ودیعه مسکن به ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار متقاضی پرداخت شده است.

به گزارش بازار، مهدی صحابی، مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه به ۱ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۵۱۱ متقاضی وام ازدواج و فرزند و ودیعه مسکن، بیش از ۱۴۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

وی افزود: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت از ابتدای سال جاری تا ۳۰ مهرماه، شبکه بانکی کشور به ۴۷۸ هزار و ۳۵۸ نفر از متقاضیان، تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به مبلغ ۹۷ همت پرداخت کرده است که این میزان رشد ۲۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

صحابی گفت: همچنین در سال جاری تاکنون ۴۲۳ هزار و ۶۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند به مبلغ ۲۶ همت به متقاضیان پرداخت شده است که این میزان رشد ۴۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

وی در خصوص آمار تسهیلات ودیعه مسکن نیز گفت: از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال ۱۴۰۱ متقاضیان وام ودیعه مسکن تعداد ۳۵۲۴۸۲ تشکیل پرونده داده اند که از تعداد مزبور ۳۱۰ هزار و ۵۵۳ نفر به مبلغ ۱۸.۲۳ همت موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

کد خبر: ۲۵۱٬۰۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha