۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳
۱۴ هزار نفر زنجانی حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
رئیس اداره برنامه ریزی راه و شهرسازی استان زنجان:

۱۴ هزار نفر زنجانی حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

زنجان-کردلو،رئیس اداره برنامه ریزی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: از خرداد ماه سال گذشته ۱۸ هزار و۷۷۵ نفر برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴ هزار نفر حائز شرایط شدند.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: ثبت نام برای دریافت وام ودیعه مسکن در استان زنجان همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه متقاضیان زنجانی می توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به آدرس http://saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند،ابراز کرد: از خرداد ماه سال گذشته تا ۲۹ مهرماه سالجاری (۱۴۰۲)،حدود ۱۸ هزار و۷۷۵ نفر در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی برای دریافت ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: از این تعداد ۱۳ هزارو ۵۳۵ نفر در شهرستان زنجان و دو هزار و ۲۳۵ نفر در شهرستان ابهر و مابقی متقاضیان در دیگر شهرستانهای استان ثبت نام کردند.

کردلو تاکید کرد: در سطح استان زنجان بیش از ۱۴ هزار نفر حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که از این تعداد هم دو هزار و ۵۸۱ نفر تعیین شعبه شدند و برای ۵۴۹ نفر نیز پرونده تشکیل شده است.

وی گفت: برای پنج هزار و ۶۴۷ نفر تسهیلات ودیعه مسکن پرداخت شده و همچنین دو هزار و ۱۲۱ نفر توسط شعب بانکی و یا سامانه ثبت نام, رد درخواست شدند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: مستاجرینی که دارای کد رهگیری نیستند می توانند به سامانه املاک و مستغلات آدرس سامانه (amlak.mrud.ir) و (srem.ir) مراجعه کرده و کد رهگیری را به صورت رایگان دریافت کنند.

کد خبر: ۲۵۱٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha