۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
پرداخت ۱۷۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش کشاورزی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خبر داد؛

پرداخت ۱۷۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش کشاورزی

بیرجند-رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به بخش کشاورزی و بهره برداران آن پرداخت شده است.

مهدی جعفری در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: ۱۷۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات به کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خراسان جنوبی در سال جاری پرداخت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه این تسهیلات در نیمه نخست سال جاری به ۱۵۳ طرح بخش کشاورزی پرداخت شد، اظهار کرد: این تسهیلات از محل اعتبارات ماده ۵۲ قانون الحاق، تبصره ۱۶ درصد، جهش تولید و اشتغال پایدار روستائیان و عشایر در استان پرداخت شد.

جعفری افزود: این تسهیلات به سرمایه در گردش واحدهای پرورش طیور خراسان جنوبی، گلخانه ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی، واحدهای تولیدی و تشکل‌های بخش کشاورزی پرداخت شده است تا بخشی از نیاز آنان به سرمایه در گردش جبران شود.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی یادآور شد: نرخ تسهیلات اشتغال پایدار روستائیان و عشایر 4.6 درصد، جهش تولید را ۱۸ درصد، تبصره ۱۶ را چهار درصد، صندوق توسعه ملی را ۲۱.۵ و ۲۲ درصد است.

وی ادامه داد: در خراسان جنوبی بخشی از اشتغال در حوزه کشاورزی و صنایع مرتبط با آن رقم خورده است و از این جهت امیدواریم این تسهیلات زمینه ایجاد و مهمتر از آن ثبات اشتغال را رقم بزند.

جعفری گفت: در راستای فرآوری محصولات کشاورزی از سرمایه گذاران در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی حمایت می کنیم.

کد خبر: ۲۵۱٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha