۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶
پیمانکار تمام قطعات راه آهن بوشهر شیراز انتخاب شده است| تخصیص ۱.۲ میلیارد یورو برای شبکه ریلی
استاندار بوشهر خبر داد:

پیمانکار تمام قطعات راه آهن بوشهر شیراز انتخاب شده است| تخصیص ۱.۲ میلیارد یورو برای شبکه ریلی

بوشهر- استاندار بوشهر با بیان اینکه پیمانکار تمام قطعات راه آهن بوشهر- شیراز انتخاب شده است از تخصیص ۱.۲ میلیارد یورو برای شبکه ریلی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده یکشنبه شب در آیین معارفه رئیس جمعیت گفتمان انقلاب در استان بوشهر با اشاره به توفیقات روزافزون نظام اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی امن ترین کشور منطقه است که روز به روز شاهد موفقیت بیشتر در عرصه های مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای رفاه و آسایش مردم اهتمام جدی دارد افزود: پروژه راه آهن بوشهر شیراز، پس از چند دهه وقفه، اکنون با تلاش دولت فعال شده است.

استاندار بوشهر از تخصیص ۱.۲ میلیارد یورو اعتبار برای راه آهن بوشهر شیراز از محل تهاتر نفت خبر داد و تصریح کرد: این مهم با دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده که گام بلندی در تکمیل پروژه است.

محمدی زاده بیان کرد: تا پیش از شروع دولت سیزدهم تنها ۴ قطعه از ۱۱ قطعه پروژه راه آهن بوشهر شیراز، پیمانکار داشت که اکنون همه قطعات دارای پیمانکار بوده و ساز و کار مشخصی دارند.

وی از تخصیص ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار از صنعت نفت به استان بوشهر خبر داد و گفت: علاوه بر بودجه سالانه استانی و ملی، این میزان اعتبار از حوزه نفت داریم که برای تکمیل طرح های اساسی استان بسیار راهگشاست.

استاندار بوشهر با اشاره به فعال شدن کارگاه پروژه بزرگ آب شیرین کن ۷۰ هزار متر مکعبی نیروگاه اتمی بوشهر افزود: بیش از ۲۵۰۰ میلیارد تومان در این طرح مهم سرمایه گذاری می شود.

محمدی زاده تاکید کرد: تا پیش از دولت سیزدهم، تنها ۳۵ هزار متر مکعب شیرین سازی آب دریا در استان بوشهر محقق شده بود که اکنون میزان شیرین سازی آب دریا به ۱۰۴ هزار متر مکعب رسیده و علاوه بر آن، ۱۲۵ هزار متر مکعب پروژه جدید نیز شروع شده است.

در این آیین، علیرضا یزاف به عنوان رئیس جمعیت گفتمان انقلاب در استان بوشهر معرفی شد.

کد خبر: ۲۵۱٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha