۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
صنوف دارای پروانه منقضی برای تمدید یک ماه مهلت دارند
مسئول انفورماتیک اتاق اصناف مرکز خراسان جنوبی:

صنوف دارای پروانه منقضی برای تمدید یک ماه مهلت دارند

بیرجند- مسئول انفورماتیک اتاق اصناف مرکز خراسان جنوبی گفت: اصناف و کسبه ای که پروانه های کسبی آن ها منقضی شده حتمابرای تمدید پروانه ظرف مدت حداکثر یکماه اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش بازار، سید حسین حیدری افزود: یک ماه قبل از پایان مهلت پروانه، پیامکی برای متصدی واحد صنفی ارسال می گردد و ادعای برخی از افراد مبنی بر انقضای پروانه های مدت دار ، تکذیب شده است و چنین اتفاقی به هیچ وجه رخ نداده است .

وی در تشریح این موضوع عنوان کرد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۵ قانون نظام صنفی یک ماه مانده به اتمام مدت اعتبار ۵ ساله پروانه کسب از جانب اتحادیه و به صورت سیستمی پیامکی ارسال خواهد شد که واحد صنفی اقدام به تمدید نماید.

به گفته وی در صورت عدم تمدید دربازه زمانی اخطار یک ماهه واحد صنفی در حکم واحد فاقد پروانه قلمداد شده و به منظور دریافت پروانه صنفی می بایست به درگاه ملی مجوز ها مراجعه نموده و نسبت به دریافت پروانه کسب جدید اقدام کنند.

مسئول انفورماتیک اتاق اصناف مرکز خراسان جنوبی خبر داد : در فرآیند جدید نیازی به ارسال نامه اتحادیه ها نیست و پیامک های ارسالی اتحادیه ها که توسط سیستم و به صورت خودکار ارسال می شود در حکم ابلاغیه کتبی بوده و لازم الاجرا است.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha