۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
۱۳ دلیل برای خرید اپل موزیک | بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران

۱۳ دلیل برای خرید اپل موزیک | بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران چیست؟ درواقع درحالت نرمال شما می‌توانید در اپلیکیشن یا وب‌سایت اپل موزیک نسبت به خرید یکی از اشتراک‌های آن اقدام کنید.

به گزارش بازار، امروزه دسترسی به موسیقی‌های به‌روز و محبوب در سراسر دنیا به دشواری گذشته نیست و باوجود سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی مانند اپل موزیک، آهنگ‌ها و پادکست‌های مختلف در زبان‌های فارسی و غیرفارسی همگی در یک پلتفرم مجزا جمع‌آوری شده و با قابلیت‌های ویژه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. دلایل گسترده‌ای برای خرید اپل موزیک وجود داشته و آرشیو کامل Apple Music تنها یکی از مزیت‌های ارزشمند آن محسوب می‌شود.

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران چیست؟ درواقع درحالت نرمال شما می‌توانید در اپلیکیشن یا وب‌سایت اپل موزیک نسبت به خرید یکی از اشتراک‌های آن اقدام کنید؛ اما این فرآیند نیازمند پرداخت هزینه‌ای است که کارت‌های بانکی ایرانی را نمی‌پذیرد. به منظور حل این مشکل در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی ۱۳ دلیل برای خرید اپل موزیک و بهترین راه خرید آن در ایران بپردازیم.

آشنایی با سرویس اپل موزیک (Apple Music)

پیش از آنکه نحوه خرید اپل موزیک در ایران را به بهترین روش شرح دهیم، ابتدا بهتر است با ماهیت این سرویس پرطرفدار و امکاناتی که ارائه می‌دهد آشنا شویم.

اپل موزیک یک سرویس اشتراکی است که توسط شرکت اپل عرضه شده و بخش عظیمی از علاقه‌مندان به موسیقی را محو خود کرده‌است. درواقع پلتفرم Apple Music به عنوان یک سرویس پخش آنلاین موسیقی دارای بیش از ۱۰۰ میلیون موزیک و پادکست در سبک‌های مختلف از سراسر دنیا است.

کاربران و طرفداران موسیقی با استفاده از اپل موزیک می‌توانند به تمام آهنگ‌های موردعلاقه خود دسترسی داشته و هرزمان که بخواهند به موسیقی‌های محبوب خود گوش داده و از آن‌ها لذت ببرند. در بخش بعدی مهم‌ترین قابلیت‌هایی که بیانگر اهمیت خرید اپل موزیک هستند را شرح خواهیم داد.

بهترین ویژگی های اپل موزیک

اکنون ۱۳ دلیل برای خرید اپل موزیک یا به عبارتی مهم‌ترین قابلیت‌های آن را به‌طور مختصر شرح می‌دهیم و سپس بهترین راه خرید اشتراک Apple Music را معرفی می‌کنیم.

۱. آرشیو کامل و کتابخانه شخصی

شما می‌توانید پس از خرید اکانت اپل موزیک، کتابخانه شخصی را به‌روز کرده و پلی‌لیست، موسیقی، پادکست و آلبوم‌های مورد علاقه خود را به آن اضافه کنید. آرشیو ۱۰۰ میلیونی اپل موزیک دسترسی به تمام موسیقی‌های جدید و قدیمی را برای شما فراهم می‌کند.

۲. امکان دانلود و پخش آفلاین آهنگ در اپل موزیک

سرویس اپل موزیک یک قابلیت ویژه دارد که امکان دانلود موسیقی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند تمام موسیقی‌های محبوب خود را دانلود کرده و هنگام قطعی اینترنت نیز از موسیقی بی‌نیاز باشند.

۳. پلی‌لیست‌های اختصاصی

علاوه بر بیش از هزاران پلی‌لیست که در آرشیو اپل موزیک وجود دارد، شما می‌توانید پلی‌لیست‌های اختصاصی خود را از موسیقی‌های مختلف ایجاد کرده و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

۴. اشتراک‌های متنوع مناسب هر شخص

برای خرید اپل موزیک چندین اشتراک پیشنهادی وجود دارد که هرکدام مناسب فرد خاصی هستند؛ محبوب‌ترین اشتراک‌های اپل موزیک عبارتند از اشتراک فردی (Individual)، اشتراک دوکاربره (Duo) و طرح خانوادگی (Family) که برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب و اقتصادی‌تر است.

۵. سازگاری با سیستم‌عامل‌های مختلف

عده زیادی بر این باورند که خرید اپل موزیک تنها برای کاربران محصولات اپل مناسب است، اما اینطور نیست و پلتفرم اپل موزیک برای تمام سیستم‌عامل‌ها ازجمله Android و Windows نیز قابل استفاده است؛ همچنین نسخه وب این سرویس هم وجود دارد.

13 دلیل برای خرید اپل موزیک | بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران

سایر امکانات اپل موزیک

علاوه بر موارد بالا، سرویس اپل موزیک از قابلیت‌های منحصربه‌فرد دیگری نیز برخوردار است که ۸ قابلیت دیگر آن نیز عبارتند از:

  • بروزرسانی مداوم و اضافه کردن امکانات و قابلیت‌های جدید.
  • دسترسی به انواع پادکست‌ها در موضوعات مختلف ازجمله اخباری، تفریحی، آموزشی و غیره.
  • ارائه پیشنهادات موسیقی براساس سوابق پخش و سلیقه شما.
  • امکان اتصال به سایر دستگاه‌های اپل ازجمله اپل‌واچ و ایرپاد و همچنین حالت خودرو برای اتصال به مانیتور وسایل نقلیه.
  • دسترسی به ایستگاه‌های رادیویی ازجمله ایستگاه رادیویی Beats۱.
  • پشتیبانی از کیفیت پخش بسیار بالا و تکنولوژی Dolby Atmos و Audio Spatial.
  • ارتباط با دوستان و اشتراک‌گذاری موسیقی و پلی‌لیست‌های مورد علاقه خود با یکدیگر.
  • رابط کاربری جذاب و ساده برای استفاده راحت‌تر و تجربه‌ای لذت بخش از گوش دادن به موسیقی‌های جدید و قدیمی.

13 دلیل برای خرید اپل موزیک | بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران

بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران

در بخش قبلی قابلیت‌ها و امکاناتی که با خرید اپل موزیک در اختیارتان قرار می‌گیرد را شرح دادیم و اکنون به مهم‌ترین سوال کاربران مربوط به این موضوع که نحوه خرید اپل موزیک چگونه است می‌پردازیم.

در کشور ایران به دلیل تحریم‌های اقتصادی امکان پرداخت‌های بین‌المللی با حساب بانکی وجود ندارد و به همین دلیل خرید اپل موزیک در ایران به‌طور مستقیم انجام نمی‌شود؛ جهت رفع این مشکل ۲ راه‌حل وجود دارد که هریک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

راه‌حل اول، استفاده از کارت‌های اعتباری مجازی

یکی از بهترین راه‌های خرید اپل موزیک استفاده از کارت‌های اعتباری مجازی مانند ویزا و مستر است، اما تهیه این نوع کارت‌ها نیز بسیار زمان‌بر و هزینه‌بردار است و به همین دلیل پیشنهاد ما برای خرید اپل موزیک، راه‌حل دوم است.

راه‌حل دوم، خرید از فروشگاه‌های معتبر و واسطه

روش دیگری که بسیار مطمئن و مقرون‌به‌صرفه‌تر خواهدبود، خرید از فروشگاه‌هایی است که دارای خدمات فروش اکانت اپل موزیک هستند. به عنوان مثال می‌توانید برای خرید اشتراک اپل موزیک به فروشگاه‌هایی مانند سیب کده مراجعه کنید که در این زمینه تجربه و اعتبار بسیار زیادی دارد.

برای خرید اپل موزیک با بهترین قیمت بر روی https://sibkade.com/product/applemusic/ کلیک کنید.

13 دلیل برای خرید اپل موزیک | بهترین راه خرید اپل موزیک در ایران

خرید اپل موزیک از مجموعه سیب کده

شما می‌توانید به عنوان بهترین راه خرید اپل موزیک به وب‌سایت سیب کده به نشانی Sibkade.com مراجعه کرده و از لیست محصولات، اپل موزیک را انتخاب کنید؛ لازم به ذکر است که هزینه خرید اشتراک اپل موزیک در سیب کده بسیار مناسب است و حتی از قیمت بین‌المللی آن نیز کمتر خواهد بود.

مزایای خرید اپل موزیک از فروشگاه سیب کده

  1. فروشگاه سیب کده به‌صورت تخصصی در زمینه فروش اکانت‌های بین‌المللی فعالیت دارد و بهترین انتخاب برای خرید اپل موزیک محسوب می‌شود.
  2. خدمات سیب کده تنها فروش اکانت اپل موزیک نیست، بلکه امکان خرید سایر اشتراک‌های پرطرفدار مانند، اسپاتیفای، نتفلیکس، ChatGPT Plus و موارد مختلف دیگر نیز در این مجموعه امکان‌پذیر است.
  3. تمام اکانت‌های موجود در سیب کده کاملا قانونی هستند و روی اپل آیدی یا ایمیل شخصی شما، بدون اینکه پسورد خود را بدهید انجام می‌شود.
  4. سیب کده از معدود فروشگاه‌هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک یا همان ای‌نماد است که اطمینان خرید از آن را تضمین می‌کند.
  5. با خرید Apple Music پشتیبانی این مجموعه تا آخرین روز اشتراک شامل حال شما می‌شود.
  6. قیمت اشتراک اپل موزیک در سیب کده بسیار مقرون‌به‌صرفه است.
  7. تاکنون بیش از ۷ هزار کاربر از خدمات سیب کده بهره‌مند شده و رضایت داشته‌اند.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha