۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۰
با ابلاغ جدول جدید در مورد قبوض گاز اتفاقات سال گذشته نباید تکرار شود
رئیس مجلس شورای اسلامی:

با ابلاغ جدول جدید در مورد قبوض گاز اتفاقات سال گذشته نباید تکرار شود

نماینده مردم لنجان در مجلس با اشاره به قبوض نجومی گاز در سال گذشته، گفت: وزارت نفت باید در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اقدامات لازم را انجام دهد که مشکلات سال گذشته دوباره تکرار نشود.

به گزارش بازار، حسین رجایی در نشست علنی نوبت سوم امروز (شنبه، ۲۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به مشکلاتی که سال گذشته در حوزه قبوض نجومی گاز اتفاق افتاد، گفت: سال گذشته با نظر رئیس جمهور تخفیف ۷۰ درصدی اعمال شد، با توجه به اینکه ما در آستانه فصل سرما هستیم باید برای اینکه با این مشکل دوباره روبه رو نشویم، تدبیری کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت نفت باید در حوزه فرهنگ سازی و اطلاع رسانی اقدامات لازم را انجام دهد که مشکلات سال گذشته دوباره تکرار نشود در غیر این صورت با توجه به الگوی مصرفی که در کشور وجود دارد ما دچار مشکلاتی در حوزه قبوض گاز می شویم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: پارسال با توجه به مشکلی که پیش آمد کمیسیون انرژی مسئول شد و حدود یک ماه طول کشید تا ۱۲ پلکانی در این بحث به سه بخش تقسیم شود و جدول جدید ابلاغ شد، ان شاءالله امسال تکرار نخواهد شد.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha