۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
جزئیات عملکرد شش ماهه همراه و اخابر
بازار گزارش می دهد؛

جزئیات عملکرد شش ماهه همراه و اخابر

عملکرد شش ماهه همراه و اخابر حکایت از این دارد که مجموع فروش همراه در سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۲۲,۹۹۸ میلیارد تومان و فروش اخابر ۵,۱۹۱ میلیارد تومان بوده است.

بازار؛ گروه بورس: بسیاری از سرمایه گذاران بورس چشم به گزارش های شرکت ها دوخته اند، در حال حاضر گروه مخابرات به دلیل اینکه به کف حمایتی نزدیک هستند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته در حالی که تعرفه خدمات مخابراتی در سال های اخیر تغییر نکرده و این موضوع منافع سهامداران این شرکت ها را به چالش کشیده است.

میانگین فروش ماهانه شرکت همراه تا پایان این ماه مبلغ ۳,۸۳۳ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱۲ درصد بیشتر بوده است

گزارش ماهانه شرکت همراه همراه اول با نماد در شهریور ۱۴۰۲ نشان داد که این شرکت موفق به فروش ۴,۲۹۷ میلیارد تومان محصول شده که نسبت به ماه گذشته رشد ۷ درصدی داشته است.
میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۳,۸۳۳ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱۲ درصد بیشتر بوده است. همچنین مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۲۲,۹۹۸ میلیارد تومان بوده است.
شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۵ هزار ۷۵۷ میلیارد تومانی با حاشیه سود ناخالص ۲۷ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ داشته که توانسته تا پایان شهریور ۱۴۰۲ حدود ۴۵ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، محقق کند.
«همراه» با سرمایه ثبت شده ۷ هزار ۵۲۰ میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند روندی متعادل داشته و پیش بینی می شود که در نیمه دوم سال روند صعودی درآمد شرکت ادامه داشته باشد.

میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۸۶۵ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱ درصد کمتر بوده است. همچنین مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۵,۱۹۱ میلیارد تومان بوده است

همچنین گزارش ماهانه مخابرات با نماد اخابر نشان می دهد که در شهریور ۱۴۰۲ موفق به فروش ۸۵۹ میلیارد تومان محصول شده که نسبت به ماه گذشته رشد ۱ درصدی داشته است.

میانگین فروش ماهانه شرکت تا پایان این ماه مبلغ ۸۶۵ میلیارد تومان بوده که فروش این ماه نسبت به میانگین فروش ماهانه ۱ درصد کمتر بوده است. همچنین مجموع فروش شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ مبلغ ۵,۱۹۱ میلیارد تومان بوده است.
شرکت مخابرات ایران طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور معادل ۸۵۶ میلیارد تومان از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به دوره ۱ ماهه مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش داشته است.

شرکت در آخرین برآورد خود، پیش بینی فروش ۱۶ هزار ۷۷۵ میلیارد تومان با حاشیه سود ناخالص ۲۲ درصدی برای سال مالی ۱۴۰۲ را داشته که توانسته تا پایان شهریور ۱۴۰۲ حدود ۳۱ درصد بودجه خود را از لحاظ مبلغ فروش، محقق کند.
«اخابر» با سرمایه ثبت شده ۶ هزار میلیارد تومان طی عملکرد ۶ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۵۱۹ میلیارد تومان درآمد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.

کد خبر: ۲۵۰٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha