۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران ارشد نفت برگزار شد

دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای مدیران ارشد نفت برگزار شد

دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت با هدف کسب حد نصاب امتیاز موفق برای حضور در آزمون گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای برگزار شد.

به گزارش بازار، دومین دوره آموزشی گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی مدیران صنعت نفت برگزار شد.

این دوره از ۲۳ تا ۲۵ مهرماه در محل تالار ساحلی مرکز آموزش محمودآباد، با برنامه‌ریزی و اجرای دوره آموزشی توسط معاونت آموزش و توسعه مرکز و با میزبانی مرکز آموزش محمودآباد برگزار شد.

پیش‌تر نیز دوره اول در اردیبهشت‌ماه امسال برنامه‌ریزی و اجرایی شده بود و از امروز (شنبه، ۲۹ مهرماه) تا دوشنبه یکم آبان‌ماه سومین دوره در حال برگزاری است.

در مجموع دوره‌های دوم و سوم، ۴۴ نفر از مدیران ارشد صنعت نفت ایران شرکت کرده‌اند.

اعضای کمیسیون مناقصات و کمیته‌های فنی بازرگانی نیز طی دعوت مرکز از سوی چهار شرکت اصلی وزارت نفت به مرکز معرفی شده‌اند و دوره‌های آموزشی و توسعه‌ای برای آنها در نظر گرفته شده است که سرانجام به تأیید آموزشی برای حضور در آزمون گواهینامه صلاحیت حرفه‌ای منجر می‌شود.

بنابراین گزارش در این دوره‌ها از استادان بنام و خبرگان حوزه مناقصات مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، به‌ترتیب استاد مهدی حیدرنژاد و استاد علی قره‌داغلی دعوت شده است.

کد خبر: ۲۵۰٬۶۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha