۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
قرارداد حمل کالای بندر امام با شرکت پشتیبانی امور دام
رئیس شرکت‌های حمل و نقل کالای بندر امام خبر داد

قرارداد حمل کالای بندر امام با شرکت پشتیبانی امور دام

رئیس هیات مدیره کنسرسیوم شرکت‌های حمل و نقل کالای بندر امام خمینی از انعقاد قرارداد با شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای جابجایی ۱/۵ میلیون تن نهاده‌های دامی از این بندر خبر داد.

به گزارش بازار، شاپور زارع ممبینی گفت: کنسرسیوم حمل و نقل کالای استان به عنوان نخستین کنسرسیوم حمل و نقل کالای کشور با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان قرارداد جابجایی یک و نیم میلیون تن کالای اساسی از بندر امام خمینی را با شرکت پشتیبانی امور دام کشور امضا کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این قرارداد یکساله خواهد بود، افزود: درصورت تامین بار از سوی صاحبان کالا، این میزان کالا در مدت زمان کمتری جابجا خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره کنسرسیوم شرکت‌های حمل و نقل کالای بندر امام خمینی افزود: آبان پارسال به منظور افزایش بهره‌وری ناوگان استان، افزایش ظرفیت حمل و نقل کالا، تسریع در فرایند حمل کالا، هم افزایی در رونق کسب و کار شرکت‌های حمل و نقل و ارائه خدمات بهتر به صاحبان کالا اولین مجوز فعالیت کنسرسیوم حمل و نقل کالای کشور در استان خوزستان با همراهی مدیران استانی و ستادی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای صادر شد.

زارع ممبینی گفت: در این کنسرسیوم بیش از ۸۰ شرکت حمل و نقل کالا در بندر امام و استان بوشهر (شهرستان عسلویه) مشارکت و همکاری دارند.

وی اظهار کرد: از مزایای انعقاد قرارداد کنسرسیوم حمل و نقل کالا با صاحبان کالا، می‌توان به هم افزایی بیشتر بین شرکت‌های حمل و نقل، ایجاد اشتغال، توزیع عادلانه کالا، مشارکت حداکثری در بحث حمل و نقل و ثابت نگه داشتن قیمت تمام شده کالا اشاره کرد.

رئیس هیئت مدیره کنسرسیوم شرکت‌های حمل و نقل کالای بندر امام خمینی ابراز امیدواری کرد که سایر شرکت‌ها نیز برای شفافیت و ارائه خدمات بهتر طبق مصوبات و تصمیم گیری‌های سطح کلان کشور با این کنسرسیوم عقد قرارداد کنند.

کد خبر: ۲۵۰٬۵۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha