۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
امکان صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی زنجان از امارات به دیگر مناطق جهان
رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان خبر داد:

امکان صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی زنجان از امارات به دیگر مناطق جهان

زنجان- رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان گفت: صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان از امارات به دیگر مناطق جهان امکان پذیر شد.

به گزارش بازار و به نقل از اتحادیه صادرکنندگان زنجان، مهدی رنگ رونا، با بیان اینکه کشور امارات می‌تواند به عنوان یک هاب تجاری صادرات مجدد محصولات تولیدی و صادراتی استان تلقی شود، اظهار کرد: کشور امارات و در راس آن دبی و دیگر شهرهای آن با توجه به مراودات بسیار خوبی که با کشورهای دیگر جهان دارند، امکان مناسبی برای توسعه فعالیت‌های تجاری و اقتصادی استان زنجان می‌باشند.

وی با بیان اینکه کشور امارات توانسته خود را به عنوان یکی از کشورهای پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک و مرکز فناوری و اطلاعات دنیا مطرح نماید، تصریح کرد: نمایشگاه جیتکس که شرکت‌های مختلفی همه ساله از کشورهای مختلف جهان در آن حضور دارند، فرصت مناسبی برای توسعه استارتاپ‌های ایرانی و فعالیت‌های مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات می‌باشد.

رئیس اتحادیه صادرکنندگان زنجان با اشاره به برنامه‌های این اتحادیه در راستای کمک و تسهیل فعالیت همه صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان در همه بخش‌ها، گفت: در همین راستا برنامه‌های خوبی برای فعالان حوزه دانش‌بنیان و استارتاپ در نظر گرفته شده است.

رنگ رونا از امضای تفاهمنامه همکاری مرکز تجاری دبی و اتحادیه صادرکنندگان زنجان در حاشیه روز ملی فناوری ایران در نمایشگاه جیتکس دبی خبر داد و گفت: امضای این تفاهمنامه در روز ملی صادرات می‌تواند زمینه ساز توسعه صادرات از استان و یا صادرات مجدد محصولات تولیدی به مناطق مختلف جهان باشد.

وی با تاکید بر اینکه استانداردهای تولید محصولات و صادرات در سراسر جهان روز به روز در حال افزایش می‌باشد، افزود: با توجه به همین موضوع باید تسهیلات صادراتی و آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی با بازارهای جدید و کشورهای هدف در دستور کار قرار گیرد که اعزام هیات‌های تجاری و اقتصادی به کشورهای هدف و حضور در نمایشگاه‌های مختلف می‌تواند نقش موثری در تحقق این مهم ایفا کند.

کد خبر: ۲۵۰٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha