۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹
مرکز خرید دمپایی بیمارستانی درجه یک ارزان + قیمت ویژه

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی درجه یک ارزان + قیمت ویژه

آیا شما هم به دنبال معتبرترین مرکز خرید دمپایی بیمارستانی می گردید؟

به گزارش بازار، استفاده از دمپایی بیمارستانی در تمام بیمارستان ها ضرورت دارد و تمام افراد در بیمارستان، بر حسب وظایفی که دارند، از یک نوع دمپایی بیمارستانی استفاده می کنند.

در نتیجه بیمارستان ها باید از یک مرکز معتبر که محصولات با کیفیت را با قیمت مناسب عرضه می کند، خرید خود را انجام دهند.

معرفی دمپایی پلاستیکی بیمارستانی درجه یک در بازار

مدل های مختلفی از دمپایی بیمارستانی در بازار وجود دارد که هر کدام از آن ها کیفیت و قیمت متفاوتی دارند.

دمپایی جلو بسته جدید یکی از انواع دمپایی بیمارستانی است که در دو کیفیت درجه یک و درجه دو تولید می شوند و در تولید دمپایی درجه ۲ مواد کهنه و ضایعات دمپایی درجه یک استفاده می شود.

بیمارستان ها بهتر است از دمپایی درجه یک استفاده کنند به همین منظور تیم تحقیقاتی ما در بازار مدل های درجه یک را شناسایی کرده است که عبارتند از:

  • شاهین
  • خورشید
  • کیوان
  • سرعت
  • شهناز

برخی از مدل های بازار مانند ربات، ترمه، ساسان و سهند قیمت بالاتری دارند.

نحوه تولید دمپایی بیمارستانی در کارخانه ها

تیم ما به کارخانه های مختلفی در ایران مراجعه کردند و نحوه تولید هریک از آن ها را بررسی کردند که در ادامه نحوه تولید دمپایی جلو بسته سوراخ دار را برای شما عزیزان شرح می دهیم.

ابتدا گرانول های pvc و روغن dup را در محفظه مخصوص دستگاه میریزند و بعد از این که به دمای مناسبی می رسد و به خوبی گرم می شود آن را در دستگاه تخت فشار می ریزند و از طریق لوله های مربوطه به قالب های دمپایی انتقال می دهند.

وقتی قالب ها سرد شدند، دمپایی را جدا می کنند و بعد از دورگیری، آن ها را بسته بندی می کنند.

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی درجه یک ارزان + قیمت ویژه

صادرات دمپایی پلاستیکی به کشورهای همسایه

در ایران تولید کنندگان زیادی وجود دارند که انواع دمپایی پلاستیکی را تولید می کنند و در بازار حراج دمپایی آن ها را با قیمت پایین در داخل کشور عرضه می کنند.

حال آن که تنها راه نجات کشور از بحران های اقتصادی این است که تاجران ایرانی اقدام به صادرات محصولات غیر نفتی مانند دمپایی به کشور های همسایه و غیره کنند.

طبق تحقیقات مفصل متخصصان ما، تولیدکنندگان دمپایی پلاستیکی سالانه بیش از ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ دلار ارز از طریق صادرات محصولات خود وارد کشور می کنند که این امر باعث افتخار است.

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی درجه یک ارزان + قیمت ویژه

چه عواملی بر قیمت دمپایی بیمارستانی تاثیر می گذارند؟

عوامل مختلفی بر قیمت دمپایی بیمارستانی تاثیر می گذارد که مهم ترین آن سایز دمپایی می باشد، قیمت دمپایی سایز زنانه با سایز مردانه متفاوت است و اصولا قیمت دمپایی مردانه کمی بیشتر است.

مدل، رنگ بندی دمپایی دو تکه و یا یک تکه بودن دمپایی نیز در قیمت گذاری بسیار مهم است.

این که تولیدکنندگان برای تولید از چه مواد اولیه ای استفاده کردند می تواند باعث تفاوت قیمت شود به طور مثال دمپایی تولید شده از مواد نو گران تر از دمپایی تولید شده از مواد کهنه است.

میزان استفاده از گرانول نیز به اندازه قابل توجهی بر روی قیمت اثر می گذارد مثلا دمپایی جلو بسته به مواد بیشتری برای تولید نیاز دارد تا دمپایی جلو باز به همین دلیل از قیمت بیشتری برخوردار است.

مرکز خرید دمپایی بیمارستانی درجه یک ارزان + قیمت ویژه

معتبرترین مرکز خرید دمپایی در بازار

ما در این قسمت معتبرترین مرکز خرید دمپایی در بازار را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید اقدام به خرید کفش و دمپایی مستقیم از کارخانه کنید.

طبق نتایج بررسی شده از تحقیقات شرکت رکاب یکی از معتبرترین ها در این زمینه است و در شهر قم مستقر می باشد. این شرکت کار را برای مشتریان خود راحت کرده است و با بهترین کارخانه ها قرارداد بسته و نمایندگی ان ها را عهده دار می باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان متخصص شرکت رکاب تماس بگیرد.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha