۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
اقتصاد آب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور:

اقتصاد آب باید مورد توجه ویژه قرار گیرد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور اظهار کرد: مقوله اقتصاد آب تاحدودی مورد غفلت واقع شده و با توجه به اهمیتی که دارد باید نسبت به آن توجه ویژه صورت پذیرد.

به گزارش بازار، هاشم امینی، بر انسجام هرچه بیشتر شرکت‌های آب و فاضلاب و شرکت آب منطقه‌ای تأکید کرد و گفت: این هماهنگی و تعامل توسط شرکت‌های آبفای مشهد، استان خراسان رضوی و شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی به خوبی انجام شده که نتیجه آن افزایش بازدهی و اجرای پروژه‌ها و اقدامات موثر بوده است.

وی مطالبه‌گری مدیران صنعت آب و فاضلاب را در جهت اخذ اعتبارات لازم بسیار ضروری دانست و افزود: اعتبارات مورد نیاز باید از سوی مدیران به صورت جامع و به موقع اعلام شود چراکه صنعت آب و فاضلاب به دلیل نیاز به تلاش شبانه‌روزی و ارتباط مستقیم با مردم، دارای حساسیت‌های اجتماعی و مدیریتی بوده که در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌ها به موقع و در زمان مناسب انجام شود.

امینی در خصوص نیروی انسانی شرکت‌های آب و فاضلاب خاطرنشان کرد: خوشبختانه ما ظرفیت بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی داریم که سرمایه اصلی هرسازمان به شمار می‌رود، لذا باید تلاش کنیم تا با سیاست گذاری‌های دقیق در این خصوص، این میراث مهم را به درستی به نسل بعد منتقل کنیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تصریح کرد: در بحث ماشین‌آلات و تجهیزات سنگین نیز در حال برنامه‌ریزی و اجرای اقداماتی هستیم و امیدواریم فتح بابی صورت گیرد که در زمینه لجستیکی بتوانیم تا اندازه‌ای دغدغه‌های موجود را برطرف نماییم.

هاشم امینی دلیل حضور خود در مشهد را علاوه بر پابوسی آقا امام رضا (ع)، بروز تنش آبی و ناترازی در حوزه آب این منطقه عنوان کرد و گفت: خوشبختانه تاکنون اقدامات بسیار خوبی در مشهد و استان خراسان رضوی جهت گذر از وضعیت تنش آبی صورت پذیرفته است همچنین شرکت آب و فاضلاب مشهد همواره به عنوان شرکتی پیش رو در استفاده از فناوری‌ها و امکانات روز دنیا، حرکتی رو به جلو داشته که با تغییر تیم‌های مدیریت مختلف نیز به پیشرفت و رشد خود ادامه داده است.

‌وی همچنین اضافه کرد: استقرار نظام مدیریت دانش در آبفای مشهد نیز عامل بسیار مهمی است که در جهت اعتلای سازمان نقش بسزایی دارد.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha