۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
مجمع وآیند لغو شد
حاشیه های جدید برای بانک آینده؛

مجمع وآیند لغو شد

بانک آینده از لغو مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت خبر داد. با توجه به زیان‌سازی نجومی این بانک طی ماه‌های گذشته، به نظر می‌رسد وآیند دچار حاشیه‌های جدیدی شده است.

به گزارش بازار، شرکت بانک آینده (وآیند) که با درج اطلاعیه‌ای در کدال مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ سهامداران را به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره دعوت کرده بود، روز گذشته با درج اطلاعیه‌ای دیگر در کدال این سهامداران را در جریان لغو مجمع قرار داد.

شرح جزئیات اطلاعیه به این شرح است: «پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۹ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده رااس ساعت ۱۱:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۹ به اطلاع می‌رساند مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی‌گردد و تصمیم‌گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام می‌شود موکول گردید.»

زیان انباشته ۱۱۴ هزار میلیارد تومانی و نرخ کفایت سرمایه منفی ۱۴۰ درصدی در پایان سال ۱۴۰۱، اضافه برداشت ۸۰ هزار میلیارد تومانی تا پایان خرداد ماه و همچنین ظن دستکاری در صورت‌های مالی بانک آینده، تنها برخی از موارد نشان‌دهنده وضعیت وخیم بانک هستند که اخیرا مرکز پژوهش‌های مجلس نیز در گزارش خود، به بررسی آنها پرداخته است.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha