۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
جانمایی ۱۰۰۰ هکتار طرح جنگل‌کاری با استفاده از پساب فاضلاب در بوشهر
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

جانمایی ۱۰۰۰ هکتار طرح جنگل‌کاری با استفاده از پساب فاضلاب در بوشهر

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از جانمایی ۱۰۰۰ هکتار طرح جنگل‌کاری با استفاده از پساب فاضلاب در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده در حاشیه آیین جانمایی طرح جنگل‌کاری با استفاده از پساب فاضلاب در استان بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل موجود در استان مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و اجرای طرح جنگل‌کاری از پساب فاضلاب نیز در همین راستاست.

استاندار بوشهر از جانمایی ۱۰۰۰ هکتار طرح جنگل‌کاری با استفاده از پساب فاضلاب در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: امروز با همکاری منابع طبیعی و سایر دستگاه های ذیربط، سه پروژه جنگل‌کاری با وسعت مجموع ۱۰۰۰ هکتار جانمایی شد که این طرح با استفاده از پساب فاضلاب، عملیاتی و اجرایی می شود.

محمدی زاده خاطر نشان کرد: توسعه کمربند سبز، جلوگیری از زمین خواری و استفاده از پساب فاضلاب برای پروژه های صنعتی و همچنین جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی از اهداف اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: استفاده از پساب فاضلاب برای توسعه فضای سبز، جنگل‌کاری و تأمین آب واحدهای صنعتی از طرح های جدید در استان بوشهر است که امیدوارم به اهداف مورد نظر برسیم.

استاندار بوشهر گفت: بازگشت پساب فاضلاب پس از تصفیه به چرخه مصرف یکی از اولویت‌های استان است و در این راستا طرح جنگل‌کاری و تولید چوب با استفاده از پساب فاضلاب بوشهر آغاز شده است.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha