۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
مردمی سازی عرصه سلامت عامل پیشرفت کشور است
رئیس مجلس شورای اسلامی:

مردمی سازی عرصه سلامت عامل پیشرفت کشور است

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در دومین همایش ملی تجلیل از خیران سلامت گفت:‌ اداره و توسعه کشور جز با حضور مردم امکان‌ پذیر نیست.

به گزارش بازار، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اداره و توسعه کشور جز با حضور رئیس مجلس: مردمی سازیِ عرصه سلامت عامل پیشرفت کشور استمردم امکان‌ پذیر نیست و حضور مردم و مردمی سازی در همه عرصه ها به خصوص سلامت عامل توسعه و پیشرفت کشور است.

باقر قالیباف امروز در دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت در مشهد افزود: خیران در حوزه های سلامت، آموزش، اشتغال و کار و خانواده برای جامعه بسیار مهم و برجسته هستند.

قالیباف خاطرنشان کرد: حضور خیران و نیروهای مردمی در تجهیز بهداری رزمی در دوران دفاع مقدس و رسیدگی به مجروحان در پشت جبهه مهمتر از مهمات جنگی بود، در دوران کرونا نیز دوباره خیران و امدادگران به میدان آمدند و در روزهایی که حتی برای تامین ماسک مشکل داشتیم به سرعت و با کمک آنها از تولید واکسن تا تامین تجهیزات، پیشرفتهای زیادی حاصل شد.

رئیس مجلس ادامه داد: این پیشرفت نتیجه همکاری خوب خیران سلامت و کادر درمان بود بنابراین خیران سلامت شایسته قدردانی هستند.

دومین همایش ملی تجلیل از خیرین سلامت صبح امروز ۲۷ مهرماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مجتمع شهدای سلامت این دانشگاه آغاز به کار کرد.

در این همایش ملی یک روزه ۵۰۰ خیر سلامت از سراسر کشور حضور دارند و در این مراسم از ۱۸ نفر از خیران سلامت در عرصه های ملی و بین المللی قدردانی به عمل آمد.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha