۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶
سرپرست شرکت البرز شرقی شاهرود دستگیر شد
در ادامه بررسی پرونده معدن رزمجاه؛

سرپرست شرکت البرز شرقی شاهرود دستگیر شد

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از دستگیری سرپرست شرکت البرز شرقی شاهرود در پی بررسی پرونده کشته شدن شش معدنچی در شهریورماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد جعفر عبدالهی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان، درباره آخرین روند بررسی پرونده انفجار معدن رزمجاه از معادن مجموعه طزره البرز شرقی شاهرود، بیان کرد: سرپرست شرکت البرز شرقی دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه پرونده به دقت بررسی می شود، افزود: سرپرست البرز شری پس از دستگیری تفهیم اتهام شده و در بازداشت به سر می برد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه علت حادثه انفجار معدن طزره دامغان با حضور کارشناسان کمیته حقیقت یاب بررسی شده است، گفت: کار و قضایی، مدیران کل صمت و تعاون، کار و امور اجتماعی استان سمنان و خانواده‌های جان باختگان در نشستی به بررسی ابعاد این حادثه پرداخته اند.

عبدالهی با بیان اینکه این نشست مصوباتی داشت که یکی از آنها اعزام هیات ایمنی وزارت صمت برای بررسی و تهیه گزارش از تجهیزات و ایمنی معدن های البرز شرقی است، تاکید کرد: این کارگروه ۱۰ روز مهلت دارد تا نظر خود را اعلام کند.

وی با بیان اینکه چهارشنبه آینده جلسه ایمنی در معدن در محل معدن طزره با حضور کارگران برگزار خواهد شد، افزود: ابعاد دیگری از موضوع ایمنی در معادن البرز شرقی در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار، انفجار در تونل رزمجاه در معدن زغال سنگ طزره دامغان به کشته شدن شش کارگر انجامید.

البرز شرقی از شرکت های زیرمجموعه ذوب آهن اصفهان است.

کد خبر: ۲۵۰٬۲۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha