۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
نیازهای رونق تولید در کشور احصا می شود | استفاده از ظرفیت بسیج مهندسان
رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور:

نیازهای رونق تولید در کشور احصا می شود | استفاده از ظرفیت بسیج مهندسان

سمنان- اصغری رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور گفت: در تمام استان های کشور کارگروه هایی برای رصد و احصا نیازهای رونق تولید توسط بسیج مهندسان تشکیل شده است.

مجتبی اصغری در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن بیان اینکه در نیمه نخست سال ۱۴۰۲ با پایش و عارضه یابی متخصصان بسیج و گروه های جهادی در استان های کشور موانع تولید و توسعه ۵۰۰ واحد کوچک و متوسط صنعتی و معدنی در کشور برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در تمام استان های کشور و در همه حوزه ها کارگروه های تخصصی توسط بسیج مهندسان صنعت و معدن ایجاد شده است، افزود: این اقدامات برای رونق تولید و رفع موانع به صورت تخصصی انجام می شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور با بیان اینکه اعضای بسیج مهندسان رابطه نزدیکی را با مسئولان استان های کشور برقرار کرده است، تاکید داشت: تلاش داریم تا از کارگروه های تسهیل و رونق تولید شرکت شهرک های صنعتی سراسر کشور نیز در این ارتباط استفاده کنیم.

اصغری با بیان اینکه بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور به دنبال هم افزایی بین نهاد های مرتبط با رونق تولید به مثابه یک اولویت اساسی است، افزود: سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور نقش خود را بسیج امکانات استان های کشور می داند که بتوانیم به بهبود فضای کسب و کار استان ها کمک کند.

رفع موانع ۱۵۰ واحد صنعتی و معدنی کوچک و متوسط در استان سمنان هدفگذاری شده است

وی با بیان اینکه در این مسیر از متخصصان عضو بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور بهره گیری می شود، افزود: گروه های جهادی و متخصصان بسیجی در راستای رونق تولید واحد های تولیدی تلاش خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج مهندسان صنعت و معدن کشور با بیان اینکه در استان سمنان نیز تلاش های خوبی برای رونق تولید در واحد های تولیدی به خصوص صنعتی و معدنی صورت گرفته است، ابراز کرد: رفع موانع ۱۵۰ واحد صنعتی و معدنی کوچک و متوسط در استان سمنان هدفگذاری شده است.

اصغری درباره سفر خود به استان سمنان نیز بیان کرد: نشست اندیشه ورز نخبگان صنعت و معدن استان سمنان و همچنین فعالان بسیج مهندسان صنعت و معدن در زمره اهداف و برنامه های این سفر بود که نیازها و ظرفیت های استان در آن احصا شد.

کد خبر: ۲۵۰٬۲۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha