۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
تمامی نامه‌های مردمی در سفرهای استانی رسیدگی می‌شود| مسائل اصلی مردم، معیشت است
معاون اجرایی رئیس جمهور:

تمامی نامه‌های مردمی در سفرهای استانی رسیدگی می‌شود| مسائل اصلی مردم، معیشت است

معاون اجرایی رئیس جمهور به روند بررسی نامه‌های مردمی در سفرهای استانی اشاره کرد و گفت: به همه این نامه‌ها رسیدگی می‌شود اما اینگونه نیست که لزوماً با همه آنها موافقت شود.

به گزارش بازار، محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت با اشاره به درخواست‌های مردم از دولت برای دریافت کمک و تسهیلات نقدی اظهار داشت: یکی از دغدغه‌ها و مسائل اصلی مردم، معیشت است و بعضی از موارد جزئی هم وجود دارد.

وی ادامه داد: ممکن است خانواده‌ای برای گره‌گشایی در موارد ضروری به مبلغ مختصری نیاز داشته باشد؛ حتی در مواقعی که ضرورت دارد، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان گره‌گشایی می‌کنیم.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: حوزه ارتباطات مردمی توسط اداره کلی که در هر استان مستقر است، کارهای کارشناسی در مورد درخواست ها را انجام داده و تحقیق و بررسی های لازم صورت می‌گیرد و در جایی که ضرورت داشته باشد، در هماهنگی با بانک‌های کشور، این موارد ارجاع می‌شود.

منصوری با اشاره به سرانجام نامه‌های مردمی در سفرهای استانی، تأکید کرد: به همه این نامه‌ها رسیدگی می‌شود؛ اما اینگونه نیست که لزوماً با همه آنها موافقت شود.

وی درباره سطح آمادگی کشور در هنگام رخداد زلزله مهیب نیز گفت: در زیرمجموعه وزارت کشور، یک سازمان گسترده و مؤثری به نام سازمان مدیریت بحران وجود دارد که در استانداری‌ها با عنوان اداره کل مدیریت بحران فعالیت می‌کنند و این سازمان یک سند و برنامه جامع دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور اضافه کرد: اسناد بالادستی نوشته شده، بخشی از تأمین اعتبارات انجام شده و بخشی از مأموریت وزارت کشور است که این موضوعات را با جدیت دنبال کند.

کد خبر: ۲۵۰٬۱۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha