۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
 ۳۸۳ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های برق مازندران هزینه شد
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران:

۳۸۳ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های برق مازندران هزینه شد

ساری- مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: سال گذشته ۳۸۳ میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‌های برق استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا غفاری صبح شنبه در نشست با خبرنگاران در سالن اجتماعات برق مازندران با تاکید بر بهینه سازی مصرف در ایام پیک تابستان به ظرفیت های شرکت توزیع برق استان اشاره و اضافه کرد: یک میلیون و ۴۳۰ هزار مشترک تحت پوشش برق است.

وی با اشاره به طول ۳۰ هزار کیلومتر شبکه و خطوط برق استان، اظهار داشت: در سال گذشته ۳۸۳ میلیارد تومان در بخش های مختلف هزینه شده است که ۱۶۴ میلیارد تومان در بخش روستایی و شهری بوده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با عنوان اینکه حدود دو هزار و ۲۰۰ ترانس جدید در استان نصب شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۴۴ هزار مشترک جدید به جمع مشترکان افزوده شد است.

غفاری، پیک سال گذشته را هزار و ۸۴۰ مگاوات بیان کرد و گفت: در راستای مدیریت مرف ۱۹۰ مگاوات صرفه جویی توسط مشترکان صورت گرفته بود.

وی با بیان اینکه ۷۶ درصد مشترکان خانگی، ۵.۹ درصد عمومی هستند، افزود: ۵.۴ درصد مشترکان کشاورزی با ۱۶ درصد مصرف، حوزه صنعت ۷۵ صدم درصد درصد مشترکان با ۲۱.۵ درصد مصرف را تخصیص می دهد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با عنوان اینکه خاموشی های استان به دودسته تقسیم می شود، افزود: شرکت توزیع طی پنج سال گذشته توانست گروه های خط گرم را تشکیل دهد و میزان خاموشی های بابرنامه کاهش یافت و درزمینه خاموشی های بی برنامه نیز از طریق برنامه پی ام اولویت اول را انجام می دهد.

غفاری با اظهار اینکه طی سال گذشته میزان خاموشی بی برنامه زیر نرخ نرم رسید، افزود: توانیر برای هفته های مختلف سهمیه سقف پیک اعلام می کند و باید طبق این سهیمه مدیریت مصرف را در دستور کار قرار دهیم.

کد خبر: ۲۵٬۰۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha