۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
چرا سررسید و تقویم رومیزی محبوبترین هدایای تبلیغاتی هستند ؟

چرا سررسید و تقویم رومیزی محبوبترین هدایای تبلیغاتی هستند ؟

استفاده از سررسید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مزایای متعددی دارد.

سررسید تبلیغاتی چه انواعی دارد و چرا محبوب است؟

استفاده از سررسید به عنوان یک ابزار تبلیغاتی مزایای متعددی دارد. اول از همه مقرون به صرفه بودن آنها را از روش های گران قیمت مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی متمایز می کند. همچنین به دلیل داشتن صفحات متعدد گزینه های چاپ و طراحی زیاد، می توان لوگو و تبلیغات مربوط به برند را چندین بار در آن چاپ کرده و در معرض دید بیشتر قرار داد.

علاوه بر این برای بسیاری از افراد از زنان خانه دار گرفته تا مدیران، ابزاری برای یادداشت های روزانه ایجاد می کند. تمامی این رویکردها باعث محبوب شدن این هدایای تبلیغاتی در بین کسب و کارها شده است. اما برای انتخاب یک سررسید مناسب باید از انواع آن مطلع باشید که در زیر به تعدادی از پرطرفدارترین آن ها اشاره می کنیم.

۱. سررسید رقعی

اگر نیاز دارید سررسید رومیزی یا تبلیغاتی شما در تعداد بالا چاپ شود، نوع رقعی می تواند بسیار مناسب باشد. انواع مختلف چاپ و همچنین جلد برای این سررسید وجود دارد که از میان آن ها می توانید بهترین را برای خود انتخاب کنید.

۲‌. سررسید وزیری

یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی سررسید وزیری است. شما می توانید این سررسید را هم در طرح ها و مدل های مختلف سفارش دهید. نوع صحافی سررسید وزیری نیز می تواند آهنربایی، قفلی یا کلاسوری باشد.

۳. سررسید اروپایی

سررسید اروپایی دارای ابعاد کوچکتر از باقی انواع است. بنابراین می تواند یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای افرادی مانند دانشجویان باشد که قصد حمل سررسید را دارند.

تقویم های رومیزی در چند مدل تولید می شوند؟

تقویم رومیزی نیز مانند سررسید رومیزی یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی است. کسب و کار و برند شما با چاپ تقویم های رومیزی به مدت یکسال در معرض دید مخاطبان قرار می گیرد. افراد می توانند علاوه بر اطلاع از تاریخ، یادداشت های خود را نیز در این تقویم ها بنویسند. تقویم های رومیزی هم شامل انواع مختلف می شوند که برای سفارش تاثیرگذارترین آن ها باید از مدل ها اطلاع داشته باشید.

۱. تقویم رومیزی زیر دستی

تقویم های رومیزی زیر دستی که به تقویم منشی نیز معروف هستند دارای جلد چرمی بوده و برای یادداشت در محیط های اداری و برای مدیران مورد استفاده قرار می گیرد.

۲. تقویم رومیزی با پایه چوبی

پایه های این تقویم برای ایستادن از چوب ساخته شده است. همچنین می توان برای صفحات آن ماه شمار یا هفته شمار یا در نظر گرفت.

۳. تقویم رومیزی اداری

یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی برای ادارات تقویم رومیزی است که اغلب به صورت روزشمار بوده و امکان یادداشت در آن نیز فراهم شده است.

چرا سررسید و تقویم رومیزی محبوبترین هدایای تبلیغاتی هستند ؟

بهترین شرکت تولید سررسید و تقویم را چگونه انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین شرکت چاپ و تولید سررسید و تقویم رومیزی مستلزم بررسی دقیق برای اطمینان از نتیجه موفقیت آمیز و مقرون به صرفه خدمات شرکت است. ابتدا، تجربه و سابقه شرکت در صنعت چاپ را ارزیابی کنید. به دنبال شرکتی باشید که سابقه عالی در ارائه محصولات چاپی با کیفیت بالا داشته باشد. بهترین راه برای اطلاع از این موضوع، بازدید از وب سایت این شرکت ها است. ثانیاً، قابلیت ها و فناوری چاپ شرکت را ارزیابی کنید.

هدایای تبلیغاتی مانند سررسید رومیزی و تقویم رومیزی باید با تجهیزات چاپ عالی همچنین طراحی بهترین طراحان گرافیک تولید شوند تا بیشتری تاثیر را روی مخاطب داشته باشند.علاوه بر این، در مورد گزینه‌ های سفارشی‌ سازی هم پرس و جو کنید، زیرا یک شرکت چاپ خوب باید بتواند سررسید و تقویم رومیزی را مطابق با الزامات برند و طراحی خاص شما تنظیم کند.

قدرت تبلیغات سررسید و تقویم رومیزی را دست کم نگیرید

استفاده از هدایای تبلیغاتی برای هر برندی که قصد دارد دید خوبی را برای مشتریان و مخاطبان خود داشته باشد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. پس چه بهتر که از هدایایی استفاده شود که مانند سررسید و تقویم در کنار تبلیغاتی بودن، کاربردی نیز باشند. در این صورت مخاطب به صورت مداوم با نام و لوگو در ارتباط بوده و به همین دلیل است که نباید قدرت تبلیغاتی این محصولات را دست کم گرفت.

چرا سررسید و تقویم رومیزی محبوبترین هدایای تبلیغاتی هستند ؟

چاپ و طراحی سررسید و تقویم رومیزی خود را به جوپنزا بسپارید

جوپنزا یک شرکت طراحی و چاپ با ایده های خلاقانه است که به شما این اجازه را می دهد تا با بهترین هدایای تبلیغاتی در بین رقیبان و مشتریان خود بدرخشید. این شرکت با استفاده از امکانات به روز و همچنین افراد متخصص و مجرب، محصولات تبلیغاتی مانند طراحی سررسید رومیزی و تقویم رومیزی را با کیفیت بالا برای مخاطبان شما آماده می کند. مشتریان جوپنزا همگی کسب و کارهای  برندهای بزرگ هستند، پس شما هم همین حالا با شماره ۸۸۹۱۷۰۵۱ تماس گرفته و در میان این مشتریان قرار بگیرید.

سخن پایانی

استفاده از هدایای تبلیغاتی مانند سررسید و تقویم رومیزی برای بسیاری از کسب و کارها یک برگ برنده برای تاثیر بر روی مخاطب محسوب می شود. ابتدا نیاز است تا با انواع این محصولات آشنا شوید. سپس از میان آن ها مدل مناسب را انتخاب کرده و آن را به شرکت های طراحی و چاپ مانند جوپنزا بسپارید. بعد از آن از قدرت تبلیغات موثر لذت ببرید.

سوالات متداول

  1. کدام تقویم رومیزی را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

بر اساس نیاز مخاطب می توانید انتخاب را از میان تقویم های زیردستی، پایه چوبی و اداری انجام دهید.

  1. چرا سررسید یا تقویم رومیزی را برای هدایای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

انتخاب این محصولات علاوه بر تبلیغاتی بودن، کاربرد بسیاری نیز برای مخاطب شما دارد و باعث تاثیر گذاری بیشتر می شود.

کد خبر: ۲۵۰٬۰۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha