۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
برگزاری دوره های آموزشی توسط انجمن پلی اتیلن 
رئیس انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن خبر داد؛

برگزاری دوره های آموزشی توسط انجمن پلی اتیلن 

تهران- رئیس انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن از برگزاری دوره های آموزشی توسط انجمن پلی اتیلن خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، ششمین نمایشگاه تجهیزات کشاورزی آیفارم صبح امروز در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

به گفته محمدرضا بهشتیان رئیس انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن رویکرد این دوره از نمایشگاه مکانیزاسیون و صنعتی‌سازی کشاورزی در زمینه‌ های ماشین‌ آلات و ادوات کشاورزی، زراعی و باغبانی، پهپادها، نهاده‌ ها (سم، کود، بذر)، تجهیز و هوشمندسازی گلخانه، دستگاه‌ های آبیاری، مکانیزاسیون دام و طیور، خدمات و صنایع وابسته است و به‌ عنوان یکی از مهم‌ ترین رویدادهای تجاری در سطح منطقه برگزار خواهد شد.

بهشتیان افزود: ششمین دوره نمایشگاه بین‌ المللی آیفارم با هدف راه‌ اندازی نمایشگاه جامع کشاورزی مطابق با استانداردهای بین‌ المللی و صادرات محور در منطقه برگزار شده است.

وی تاکید داشت: آیفارم موقعیتی ویژه برای تولیدکنندگان فعال در بخش کشاورزی است تا ضمانت و کیفیتی که مصرف‌ کنندگان خواستار آن هستند را ارائه کرده و در نظر دارد شرایطی فراهم کند تا ارتباطی مستقیم با بازارهای بین‌ المللی برقرار کنند.

رئیس هیئت مدیر انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن اضافه کرد: انجمن صنفی لوله و اتصالات پلی‌ اتیلن در این دوره از نمایشگاه اقدام به برگزاری چند کارگاه آموزشی کرده که شامل دوره آموزشی لوله های دریپردار ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۵ توسط «هنر»، دوره آموزشی عارضه یابی سازمانی صنایع تولیدی گروه لوله و اتصالات پلی اتیلن ۲۷ مهرماه از ساعت ۱۴:۴۵ الی ۱۲: ۱۵ توسط «شاهو رجبی»، دوره آموزشی ویژگی و آزمون های قطره چکان و نوارهای آبیاری براساس استاندارد ۶۷۷۵، ۲۸ مهرماه از ساعت۱۱ الی ۱۲ توسط «مهرداد سلیمانی» و دوره آموزشی شناسایی و جلوگیری از مشکلات متداول نوارهای آبیاری قطره ای ۲۸مهرماه از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۳۰ توسط «مهرداد سلیمانی» است.

این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه از ساعت ۱۰ صبح تا پنج بعدازظهر پذیرای علاقه‌ مندان است.

کد خبر: ۲۴۹٬۹۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha