۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷
جلوگیری از بیکاری ۱۷۰۰ کارگر گلستانی با حمایت دادگستری
رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد؛

جلوگیری از بیکاری ۱۷۰۰ کارگر گلستانی با حمایت دادگستری

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان از بیکاری هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال جلوگیری شد.

به گزارش خبرنگار بازار، حیدر آسیابی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان از بیکاری هزار و ۷۰۰ کارگر در نیمه نخست امسال در گلستان جلوگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این کارگران در ۳۹ واحد تولیدی ِدر آستانه تعطیلی شاغل بودند که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از راکد شدن این واحدها جلوگیری شد.

آسیابی افزود: امسال همچنین با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی ۵۱ واحد تولیدی ِتعطیل دوباره احیا و وارد چرخه تولید شدند و ۶۱۷ کارگر در این واحدها کار خود را آغاز کردند.

وی بیان کرد: در ادامه تلاش های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید از ابتدای امسال تا کنون از ۲۴۱ واحد تولیدی استان بازدید و مشکلات این واحدها با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران بررسی و بری رفع موانع تولید با کمک دستگاه های اجرایی، چاره اندیشی شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سال گذشته هم در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا و از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر هم جلوگیری و سه هزار فرصت شغلی در استان حفظ شد.

کد خبر: ۲۴۹٬۸۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha