۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
دستمزد استادکاران در رامسر ساماندهی می شود
رییس اتحادیه مصالح ساختمانی رامسر:

دستمزد استادکاران در رامسر ساماندهی می شود

رامسر- حلاجیان، رییس اتحادیه مصالح ساختمانی رامسر با اشاره به صدور ۷۸۰ جواز ساختمانی در شهرستان درباره ساماندهی دستمزد استادکاران گفت: این نرخ نامه ساماندهی و ابلاغ شده است.

محمد جواد حلاجیان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان این که در این اتحادیه ۷۸۰جواز ساختمانی صادر شده که۶۸۰ واحد صنفی فعالیت دارند، افزود: زیر مجموعه اتحادیه مصالح ساختمانی شهرستان رامسر شامل، سیمان فروشی، آهن فروشی، لوازم ساختمانی (برق و کاشی و سرامیک، شیشه و…..) گازکشی و تاسیسات برقی است.

وی با تقدیر از اعضای هیئت مدیره اتحادیه مصالح ساختمانی به جهت تلاش ها و پیگیری در این حوزه، تصریح کرد: نرخ گذاری دستمزد استاد کاران طی چهار سال گذشته به علت برخی کاستی ها و بخشنامه های صادره از اختیارات ازاین اتحادیه سلب شده بود، اما اکنون با حضور اتحادیه جدید و الزامی شدن نرخ گذاری ها، در حال ساماندهی دستمزدها هستیم.

حلاجیان افزود: عدم نرخنامه مصوب و بی نظمی در اعلام دستمزد سبب نارضایتی از طرف تمامی صاحب کاران و سازندگان شده بود و سبب شده بود از پرسنل افغان و استادکاران شهرهای دیگر استفاده شود که با عزم اتحادیه این وضعیت ساماندهی شد و از این ماه تمام نرخ دستمزدهای استادکاران ساختمانی به اطلاع مردم می رسد.

حلاجیان با اشاره به نرخ بالای مالیات گفت: نرخ بالای مالیات تمامی کسبه را تحت فشار قرار داده بود و تمهیداتی اندیشیده شد تا به کمک اتاق اصناف، کلاس های آموزشی برای کسبه برگزار شود.

کد خبر: ۲۴۹٬۸۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha