۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۷
صدور ۱۷ هزار پروانه ساختمانی روستایی در گلستان
مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خبرداد؛

صدور ۱۷ هزار پروانه ساختمانی روستایی در گلستان

گرگان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از صدور ۱۷ هزار پروانه ساختمانی روستایی در راستای اجرای نهضت ملی مسکن در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، سیدمحمد حسینی شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با تعامل دفتر امور روستایی و همت دهیاران و پیگیری و تلاش همه جانبه همکاران شعب بنیاد مسکن استان بیش از ۱۷ هزار جلد پروانه ساختمانی در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها در دو سال گذشته صادر شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان افزود: داشتن مسکن مقاوم و مناسب در روستاها در سنوات اخیر با جهش فراوانی روبرو شده به طوری که تقاضا در روستاهای استان از سالی دو هزار واحد به بیش از هفت هزار واحد مسکونی رسیده است.

وی بیان کرد: به همین دلیل بنیاد مسکن استان برنامه های مختلفی برای تامین زمین و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به روستائیان و علاقه مندان زندگی در روستاها انجام داده است.

حسینی گفت: از ۲۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی استان ۱۲۸ هزار واحد مقاوم و حدود ۱۰۰ هزار واحد غیرمقاوم و ناایمن است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش دهیاران و همکاران بنیاد مسکن استان در سال های آینده شاهد جایگزین شدن واحدهای مسکونی مقاوم و بادوام با واحدهای غیرمقاوم و ناایمن در روستاها باشیم.

کد خبر: ۲۴۹٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha